کد خبر: ۶۴۱۷۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۱۰ تير ۱۳۹۱
یک عضو شورای راهبردی اصلاحات با رها کردن فعالیت‌های دانشگاهی، ضمن ورود به اتاق فکر این جریان اقدام به فعالیت‌های برای انتخابات ریاست جمهوری کرده است.
محدوده، یکی از اعضای شورای راهبردی اصلاحات به واسطه نسبت فامیلی با سید حسن مصطفوی و وجاهتی که برای خود قائل است، قصد دارد با نفوذی که در موسسه حفظ و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) دارد خود را به عنوان یک مرجع برای نقش آفرینی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آماده کند.

همچنین این عضو شورا ی راهبردی اصلاحات به دنبال آن است که با توجه به نفوذی که در بیت حضرت امام (ره) دارد موجبات حضور خود در هیئت امنای دانشگاه آزاد را فراهم کند.

این در شرایطی است که هفته گذشته دانشجویان دانشگاه خورازمی کرج با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام برائت از فتنه به اقدامات موسوی بجنوردی به دلیل عملکرد ضعیف در مدیریت گروه این دانشگاه اعتراض کردند.

گفتنی است موسوی بجنوردی 10 سال است مدیر گروه دانشگاه خوارزمی کرج است که مدت هاست عدم حضور وی و رسیدگی به امور دانشجویان این دانشگاه اعتراضاتی را به دنبال داشته است.

موسوی بجنوردی از سال 80 مسئولیت مدیریت این گروه را بر عهده دارد اما به گفته دانشجویان، وی حتی یکبار هم در این سال ها در دانشگاه مذکور حاضر نشده است. گفتنی است وی در حال حاضر به جز مدیریت گروه فقه و حقوق دانشگاه خوارزمی در دو دانشگاه دیگر نیز مدیر گروه است.

متاسفانه برخی از افراد با فراموش کردن مسئولیت های اصلی خود به دنبال سوء استفاده از فضای سیاسی کشور برای دست یابی به ساخت قدرت هستند که نمونه آن را می توان در اشخاصی دید که با رها کردن فعالیت های دانشگاهی به مدیریت پشت پرده برخی از جریان های سیاسی مشغول هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها