کد خبر: ۶۴۱۶۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۱۰ تير ۱۳۹۱
سرپرست تیم ملی جوانان یک فدراسیون به یکی از بازیکنان مستعد این تیم، پیشنهاد پناهندگی در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس را داده است.

به گزارش مشرق، این روزها، در ورزش این دیار اتفاقات عجیب و غریب زیادی روی می دهد. این موضوع تا به آنجا روی داده که حتی ورزش در آستانه تعلیق ایران نیز به راهش ادامه می دهد و انگار نه انگار دارد خبری روی می دهد.

در این بین، سرپرست تیم ملی جوانان یکی از فدراسیون های مشهور، به بازیکن مستعد این تیم پیشنهاد پناهندگی در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس را ارائه کرده است. وی با عنوان اینکه این بازیکن در ایران تلف می شود و بایستی برود، زمینه ساز پناهندگی در این کشور عربی را مطرح می سازد. البته، این بازیکن حاضر به قبول این پیشنهاد که پشتوانه مالی قابل قبولی هم داشته نمی شود و ترجیح می دهد در سرزمین خودش بماند.

اکنون که چندی است از آن روز می گذرد، این ملی پوش در رشته خود پیشرفت کرده و در زمره درجه یک ها به شمار می رود؛ اما آن سرپرست نیز توانسته پله های موفقیت را طی کند. او که روابطش در خارج از ایران و مسئولان فدراسیون در ابهام است، حول و حوش تیم ملی بزرگسالان می چرخد و ادعا دارد تصمیم گیر این فدراسیون و این تیم است.

نکته حایز اهمیت درباره این فرد، اقامات وی در خارج از ایران است. وی مقیم خارج از ایران است و ارتباط نزدیکی با مسئولان فدراسیون دارد. وی حتی دارای روابط اقتصادی پیچیده ای با دبیر فدراسیون در حوزه ساخت و ساز املاک در کشورهای حوزه خلیج فارس است.

اینکه چرا این شخص به این عناوین می رسد و زمینه ساز مهاجرت بازیکنان مستعد این مرز و بوم می شود، پرسشی است که می توان در ساخت و ساز ساختمان ها و ...، با برخی مسئولان این فدراسیون یافت. اما پرسش این است که مسئولان نظارتی این فدراسیون چه می کنند؟ هر فدراسیون دارای بخش هایی است که بایستی بر این اتفاقات اشراف داشته و مانع از وقوع این خیانت ها شوند که در این فدراسیون، متاسفانه روند به این شکل نبود است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها