کد خبر: ۶۴۱۲۹
زمان انتشار: ۱۵:۴۵     ۰۹ تير ۱۳۹۱
برخی رسانه های یمنی و بحرینی از مرگ دیکتاتور سعودی خبر دادند که سکوت رسانه های رسمی عربستان و دیگر کشورهای عربی در این زمینه معنادار می باشد.

به گزارش بی باک، امروز در حالی برخی از سایتهای خبری جهان عرب از مرگ دیکتاتور سعودی خبر دادند که رسانه های رسمی جهان عرب بویژه خبرگزاری رسمی عربستان سعودی در اینباره سکوت معناداری در پیش گرفته است.

به گزارش خبرنگار بی باک، خبرگزاری رسمی سعودی آخرین خبری که درباره پادشاه این کشور بر روی خروجی خود درج کرده است مربوط به چهار روز پیش می باشد و این موضوع خود می تواند مویدی بر وخامت حال پادشاه سعودی و مرگ احتمالی وی باشد.

رسانه های مهم جهان عرب و سایر خبرگزاریهای رسمی کشورهای عربی از نقل این خبر خودداری کردند اما در عین حال این موضوع را تکذیب نکرده و سکوت معناداری را در این زمینه در پیش گرفتند.


الجزیره و العربیه نیز تیتر مهمترین اخبار خود را به اوضاع و تحولات مصر اختصاص دادند و به صحت و کذب خبر مرگ پادشاه سعودی هیچ اشاره ای نکردند.

گفتنی است، برخی سایت های عربی لحظاتی پیش از مرگ ملک عبدالله پادشاه 88 ساله عربستان در محل استراحتگاه خود در مغرب خبر دادند.

برخی سایت های عربی در بحرین و یمن با انتشار خبر مرگ پادشاه عربستان تاکید کردند که دربار سعودی معمولا در چنین مواقعی تا اتخاذ تدابیر لازم و اعلام آماده باش کامل در دستگاه های امنیتی و نظامی سکوت اختیار می کند.

نیروهای مسلح عربستان روز گذشته بحالت آماده باش کامل در آمدند اما رژیم آل سعود این آماده باش را در چارچوب  بحران های منطقه واحتمال بسته شدن تنگه هرمز دانست.

به هر حال هنوز هیچ مقام و منبع رسمی این خبر را تائید نکرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها