کد خبر: ۶۴۱۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۰۹ تير ۱۳۹۱
اولین نشست از سلسله نشست های جبهه پایداری استان کرمان در سال 91، با حضور حجت الاسلام و المسلمین حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و مدیر مسئول هفته نامه 9 دی، در کرمان برگزار می شود.

به گزارش ماهان نیوز، در ادامه برنامه های جبهه پایداری استان کرمان، اولین نشست از سلسله نشست های این جبهه در سال 91، شنبه 10 تیر ماه، بعد از نماز مغرب و عشا، در مسجد امام حسین(ع) واقع در بلوار جمهوری اسلامی، انتهای خیابان والفجر برگزار می شود، که در آن، حجت الاسلام و المسلمین رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شواری اسلامی، به تحلیل جریان های سیاسی روز و دورنمای سیاسی کشور خواهد پرداخت.

 در این نشست، حجت الاسلام و المسلمین دکتر جلالی، مسؤول دفتر علامه مصباح یزدی نیز حضور خواهد داشت.

 گفتنی است جبهه پایداری انقلاب اسلامی که یک گفتمان انقلابی و برآمده از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است، از آغاز تأسیس خود مورد استقبال اقشار مختلف مردم به ویژه نیروهای ارزشی جامعه قرار گرفته است که حضور چشم گیر مردمی در همایش های این جبهه در سرتاسر کشور و از جمله در کرمان، شاهدی بر این مدعاست.

این جبهه در سال 1390 چهار همایش در کرمان برگزار کرد که با استقبال بسیار خوب نیروهای ارزشی و به خصوص جوانان مؤمن کرمانی همراه بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها