کد خبر: ۶۴۰۴۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۰۸ تير ۱۳۹۱
اقدام زودهنگام مسئولان كوي دخترانه دانشگاه تهران شب گذشته دانشجويان خوابگاه دختران را با مشكل اسكان مواجه كرد.
 
به گزارش خبرگزاري دانشجو، مسئولان خوابگاه دخترانه كوي دانشگاه شب گذشته و در يك اقدام زودهنگام، با بستن در ورودي خوابگاه از ورود دانشجويان به محل اسكان خود جلوگيري كردند.
 
بر اساس اين گزارش، هرسال پس از پايان امتحانات دانشجويان خوابگاهي، خوابگاه دانشجويان شهرستاني از 10 تير پذيراي دانشجويان نيست، اما امسال در يك اقدام زودهنگام و بدون اطلاع قبلي به دانشجويان، سه روز زودتر يعني 7 تير ماه، در ورودي خوابگاه‌ها را بستند و از ورود دانشجويان جلوگيري كردند.
 
اين در حالي بود كه ساعت 10 شب گذشته، دانشجويان دختر خوابگاهي بدون داشتن محل اسكان از ورود به خوابگاه محروم شدند.
 
البته به گفته دانشجويان، هر سال پس از بسته شدن خوابگاه‌ها، مسئولان خوابگاهي براي دانشجوياني كه مشغول انجام پروژه‌هاي تحقيقاتي هستند، پانسيوني در سطح شهر با سه برابر قيمت خوابگاه در نظر مي گيرند كه اين پانسيون ها نيز از 17 تير به بعد به دانشجويان تحويل داده مي‌شود.
 
يك منبع آگاه در هيمن رابطه به «خبرگزاري دانشجو» گفت: اين اقدام مسئولان كوي به بهانه انجام تعميرات صورت گرفته است.
 
گفته مي‌شود يك ماه پيش، حميد بقايي به نمايندگي از رياست جمهوري به كوي دخترانه دانشگاه تهران رفته و ضمن بازديد، اعتباري را براي بازسازي اين مكان تخصيص داده و اقدام شب گذشته مسئولان كوي در تداوم اين اتفاق بوده است.
 
نكته قابل توجه اين است كه اقدام مسئولان كوي باعث شد كه شب گذشته دانشجويان دختر خوابگاهي دانشگاه تهران با مشكل اسكان مواجه شده و مجبور شوند در آزمايشگاه دانشكده برق دانشكده فني بخوابند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها