کد خبر: ۶۳۸۶۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۷     ۰۷ تير ۱۳۹۱
احتمال جذب جواد نکونام و محمدرضا خلعتبري توسط باشگاه استقلال سوژه گفت و گوي امروز هوداران اين تيم در تمرين بود.

 اعضاي تيم  استقلال از ساعت 18 امروز در کمپ اختصاصي اين باشگاه تمرينات تاکتيکي خود را زير نظر کادر فني برگزار کردند.


 در تمرين امروز حدود 400 نفر از طرفداران تيم استقلال حضور داشتند.


 * قبل از شروع تمرين گروه تصويربرداري از برنامه جام چهاردهم در خصوص جام ملت‌هاي اروپا از بازيکنان تيم استقلال گزارش تهيه کرد. خسرو حيدري اعتقاد داشت ايتاليا قهرمان اين دوره مي شود و برهاني اعلام کرد که آلمان مستحق کسب قهرماني است. همچنين ايمان مبعلي اعلام کرد که به خاطر بازيکنان رئالي تيم دل بوسکه اسپانيا قهرمان خواهد شد.


 * جواد نکونام و مانوئل اوليويه‌را امشب ميهمان برنامه جام چهاردهم هستند و در خصوص ديدار اسپانيا و پرتغال صحبت خواهند کرد.


 * در تمرين امروز خسرو حيدري و سيد مهدي رحمتي حضور داشتند و پا به پاي ساير بازيکنان به تمرين پرداختند اما پژمان منتظري که به تازگي قراردادش را با اين تيم تمديد کرده است، به محل تمرين آبي پوشان نيامد. قرار است اين بازيکن از آغاز اردوي استقلال در کشور ترکيه به جمع بازيکنان اضافه شود.


 * در ابتداي تمرين امروز امير قلعه‌نويي حدود 5 دقيقه براي بازيکنان صحبت کرد و برنامه‌هاي تمرين را به آنها توضيح داد. نکته جالب توجه تمرينات سفت و سخت تاکتيکي بازيکنان استقلال بود که قلعه نويي يک فوتبال درون تيمي با يک دروازه براي بازيکنان در نظر گرفت که در اين بازي نفرات کناري زمين نقش اصلي را ايفا مي‌کردند. خسرو حيدري و هاشم بيک‌زاده روبروي هم قرار گرفته بودند که رفت و آمدها و حرکات اين دو بازيکن باعث کرکري‌هاي بسيار زيادي شد و اين دو نفر بارها از سد يکديگر عبور کرده و مورد تشويق طرفداران استقلال قرار گرفتند. از سوي ديگر علي حمودي و ميثم حسيني نيز مقابل يکديگر بازي مي‌کردند که آنها نيز سعي داشتند از يکديگر عبور کرده و توپ را به سمت دروازه‌ها ارسال کنند.


 * مطابق تمرين روزهاي گذشته شاهرخ بياني و رضا رجبي در کمپ استقلال حاضر بودند اما ميرشاد ماجدي در تمرين امروز حضور نداشت.


 * فريدون زندي باز هم به دليل مصدوميت در تمرين امروز شرکت نکرد و به نظر مي رسد اين بازيکن در اردوي ترکيه با اتمام مصدوميت با استقلالي‌ها تمرين کند.


 * طرفداران تيم استقلال در خصوص آخرين وضعيت نقل و انتقالات اين باشگاه و شايعاتي پيرامون حضور جواد نکونام و محمد رضا خلعتبري و همچنين بازيکنان پرتغالي صحبت‌هايي را انجام مي‌دادند.


 * در تمرين امروز يک بازيکن سيه چرده شرکت کرده بود که اطلاعات چندان دقيقي از اين بازيکن به دست نيامد.


 * آخرين آيتم تمرين امروز تيم استقلال ارسال از جناحين بود که آرش برهاني روي يکي از اين صحنه‌ها و هنگامي که بيش از اندازه به هوا پريده بود، با کمر به زمين خورد و دچار آسيب‌ديدگي شد و نتوانست به تمرين ادامه دهد. البته کادر پزشکي استقلال براي تشديد نشدن مصدوميت اين بازيکن از ادامه تمرين او جلوگيري کرد.


 تمرين تيم استقلال ساعت 19:40 امروز به پايان رسيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها