کد خبر: ۶۳۸۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۰۷ تير ۱۳۹۱
باشگاه خبرنگاران،  گلشیفته فراهانی از بازیگران زن سابق سینما ، پس از آنکه انحطاط اخلاقیش را در برخی فیلم‌های آمریکایی به نمایش عموم گذاشت ، در آخرین گام سقوطش در گرداب مسائل غیر اخلاقی، با قبول نقش یک روسپی و توهین به هویت زنان افغانی ، بار دیگر تأسف اهالی هنر را بر انگیخته است.

در این فیلم که نویسنده فیلم نامه آن یک افغانی است ، این خواننده و بازیگر مستهجن نقش‌های سخیف ، عریان شده و روابط جنسی غیر اخلاقی با مردان دیگر برقرار می‌کند تا از این راه کسب معاش کند.

وی که در این فیلم نماد به اصطلاح یک زن افغانی است اعلام می کند که دیگر تسبیح را با یاد خدا نخواهد چرخاند!

گفتنی است چندی پیش "تهمینه میلانی" ، در مصاحبه‌ای درباره عریان شدن گلشیفته فراهانی اظهار داشته بود: " گلشیفته دختر من است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
موسى
MALAYSIA
۰۴:۲۱ - ۰۸ تير ۱۳۹۱
۱
۰
جناب ٥٩٨ مى دونم كه جرات گذاشتن اين نظر را ندارى، ولى من نظرم را ميگم: شما مى دونين كه گناه بزرگتر از اين گناهان ،افشاى آنها در بين مردم مى باشد. اسم اين را ميگذاريد درس عبرت گرفتن !! شما هدفتون تبليغ اين خانم و كارهاش هست، تا مردم برن و ببينن. به جاى انجام اين گناه بزرگ به مسايل اصلى و مهم جامعه كه وظيفه رسانه هاست بپردازيد.
پاسخ
محمد رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۰۸ تير ۱۳۹۱
۱
۰
من نمیدونم با این همه اتفاقی که تو دنیا میافته چرا هر روز کوچکترین کار گلشیفته تیتر میشه و انتهای هر خبر هم صحبت خانم میلانی ذکر میشه.آیا هر آدمی مختار هست مسیر زندگیشو خودش انتخاب کنه؟آیا مطمئن هستید گناه ما نزد خدا خیلی کمتر از ایشونه که اینقدر راحت درباره ایشون نظر میدیم؟واقعا اسلام و مسلمونی اینه؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها