کد خبر: ۶۳۸۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۰۷ تير ۱۳۹۱
پس از انصراف علي پروين از مربيگري در پرسپوليس، رويانيان اعلام كرده پروين و كميته فني باشگاه كار انتخاب سرمربي پرسپوليس را برعهده گرفته‌اند اما پاسخ به اين سوال مي‌تواند جالب توجه باشد كه كميته فني باشگاه از چه افرادي تشكيل شده است؟
ایسنا، در شرايطي كه قرار بود از آغاز اين هفته، پرسپوليس تمريناتش را زيرنظر سرمربي جديد آغاز كند هنوز اين اتفاق نيفتاده تا هواداران كه نسبت به داشتن تيمي قدرتمند با توجه به بازيكنان جذب شده اميدوار بودند، با ترديد به آينده تيم‌شان نگاه كنند اما خبر شگفت‌آور در آخرين ساعات روز سه‌شنبه در سايت باشگاه منتشر شد و باشگاه پرسپوليس اعلام كرد كه اگر مربي خارجي انتخاب نشود، علي پروين به عنوان گزينه داخلي هدايت پرسپوليس را هم برعهده مي‌گيرد. حتي پروين هم گفت كه استخاره‌اش خوب آمده و در صورت نياز باشگاه با پيشنهاد مديرعامل موافقت خواهد كرد اما تحولات بعدي، اتفاقات جديدي را رقم زد.

آنطور كه رويانيان و پروين گفته‌اند، پس از اينكه پروين استعفاي مديرعامل باشگاه را مي‌بيند، از پذيرفتن پيشنهاد انصراف مي‌دهد تا خودش سرمربي را انتخاب كند. اما اينكه چه قدر مي‌شود به اين گفته اطمينان كرد و اينكه بازخوردهاي منفي خبر حضور احتمالي پروين روي نيمكت پرسپوليس در اين انصراف خودش جوش چه قدر موثر بوده، چيزي نيست كه بشود از الان به آن پاسخ داد.

به هر حال پس از آنكه پروين پيشنهاد باشگاه را نپذيرفت تا رويانيان هم نظرش را درباره استعفا عوض كند، به گفته مديرعامل قرمزها كميته فني و پروين قرار است سرمربي را انتخاب كنند و براي اين كار فعاليتشان را آغاز كرده‌اند اما سوالي كه مطرح است اينكه كميته فني پرسپوليس از چه افركادي تشكيل شده است؟ آيا اصلا در باشگاه پرسپوليس كميته‌اي به نام كميته فني حضور دارد، يا همه چيز در نهايت به زوج رويانيان- پروين ختم مي‌شود.

به هر حال موضوعي كه اهميت دارد اين است كه پرسپوليس اين روزها به راحتي زمان را از دست مي‌دهد و اتفاقات عجيبي هر روز باشگاه را به خودش گرفتار كرده است. حالا هم قرار است از بين گزينه‌هاي موجود يكي به عنوان سرمربي انتخاب شود. تا چند روز آينده مشخص مي‌شود، سكان پرسپوليس را متسو در دست مي‌گيرد يا كالدرون يا يك مربي نام آشناي ايراني.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها