کد خبر: ۶۳۸۳۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۰۷ تير ۱۳۹۱
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: خط جدیدی از موشک های ضدزره را در آینده نزدیک افتتاح خواهیم کرد که در نوع خود دستاورد مهمی است.
سردار احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین دستاوردهای دفاعی کشور گفت: انبوه اژدرهایی که در داخل تولید کردیم و بومی شده داخل است ادامه می یابد علاوه بر ان تولید موشک هایی با دقت بالا را در برنامه خود داریم و دستاوردهای دیگری نیز در این زمینه خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری، مهندسی معکوس موشک های اس 300 توسط ایران را تکذیب کرد و گفت: نیازی به مهندسی معکوس نداریم و خودمان طراحی خلاقانه می کنیم.

سردار وحیدی افزود: ساخت سلاح های پدافند هوایی برد بلند در دستور کار است و سطح ما از مهندسی معکوس بالاتر است.

وزیر دفاع همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره خبر تولید پهپاد جاسوسی که ایران به غنیمت گرفته است گفت : بنا نداریم خیلی اخبار این موضوع را منتشر کنیم اما آنچه که وظیفه ذاتی مان باشد انجام خواهیم داد.

همچنین خبرنگار دیگری درباره اجرای رزمایش مشترک میان ایران، سوریه و روسیه پرسید که وحیدی پاسخ داد: این موضوع خیلی در دستور کار نیست.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره تولید هواپیماهای مسافربری توسط وزارت دفاع گفت: ساخت هواپیماهای مسافربری در دستور کارمان بوده ، هم اکنون نیز ایران 140 یک هواپیمای مسافربری است که در داخل تولید می شود و نمونه های پیشرفته تری از آن نیز در دستور کار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها