کد خبر: ۶۳۸۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۰۷ تير ۱۳۹۱

فارس، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با اعلام حجت‌الاسلام سید‌محمد حسن ابوترابی فرد نائب رئیس اول پارلمان پایان یافت.

وکلای ملت امروز (چهارشنبه) 2 جلسه علنی و 2 جلسه غیرعلنی تشکیل دادند و در مجموع بهارستان‌نشینان امروز یک ساعت و 10 دقیقه جلسه علنی و حدود 4 ساعت جلسه غیرعلنی داشتند.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد پیش از پایان صحن علنی اعلام کرد که جلسه بعدی مجلس یکشنبه هفته آینده 11 تیرماه راس ساعت 8 صبح با دستور کار رسیدگی به دستور هفتگی تشکیل می‌شود.

نائب رئیس اول مجلس همچنین پیش از پایان جلسه علنی در سخنان کوتاهی با اشاره به 7 تیرماه 1386، اظهار داشت: در این تاریخ دشمن، مرز‌نشینان غیور و مقاوم و مسلمان سلحشور و مبارز خطه کردستان را مورد تهاجم شیمیایی قرار داد و به روی مردم سردشت 4 بمب و به روستاهای اطراف 3 بمب فرو ریخت.

وی افزود: بعد از دقایقی دهها تن از مردم شریف خطه کردستان با بمباران شیمیایی دشمن به مقام رفیع شهادت نائل شدند و بیش از 5 هزار نفر از مردم شریف خطه کردستان و روستاهای اطراف به افتخار جانبازی نائل آمدند.

نائب رئیس اول پارلمان بر همین اساس سالگرد مقاومت افتخار‌آفرین مردم همیشه پیروز خطه کردستان را به مردم آنجا تبریک و تسلیت گفت و آرزوی توفیق و پیروزی همیشگی برای آنان کرد.

ابوترابی فرد در خاتمه سالروز مقاومت مردم کردستان را به نمایندگان کردستان در مجلس نهم به ویژه آقای خضری تبریک گفت و یادآور شد: آقای خضری در مراسم بزرگداشت شهدای عالیقدر این مقاومت حضور پیدا کرده و قرار است پیام رئیس مجلس را در سردشت قرائت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها