کد خبر: ۶۳۶۹۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۰۷ تير ۱۳۹۱
علی فتح‌الله‌زاده حالا از فشار خارج شده است او دیگر لازم نیست یک میلیارد و نیم برای خلعتبری پول بدهد
سایت گل -  به یک رستوران بزرگ و مجلل رفته اید، بهترین و گران قیمت ترین خوراک را خورده اید و تنها چند دقیقه بعد، با کتک هر چه خورده اید را از درونتان بیرون بکشند ...
 این حالت طرفداران پرسپولیس است پس از شنیدن مصاحبه باور نکردنی محمد رویانیان با فارس.
مدیرعامل پرسپولیس که رکورد مذاکره با مربیان خارجی را در طول چند ماه حضورش در فوتبال ایران شکسته است بعد از دنیا گردی و ردیف کردن اسم یک هنگ مربی بزرگ و غالبا نام آشنا، حالا می گوید؛ اگر تا بیست و چهار ساعت آینده با گزینه خارجی به توافق نرسیم علی پروین را به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی میکنیم!
محمد رویانیان از آخرین روزهای فعالیت پروین در پرسپولیس و استیل آذین بعنوان سرمربی آگاه نیست و نمی داند دست به چه انتخاب حیرت آوری زده است.مدیرعامل قرمزها پس از اینکه دنیزلی رفت نتوانست بخاطر قیمت پیشنهادی با مربیان مورد نظرش به توافق برسد از این رو سراغ گزینه داخلی آمد. این نظریه تنها دلیلی است که رویانیان را مجاب کرده به بازگشت مردی که نزدیک به یک دهه خودش به این نتیجه رسیده به پایان خط رسیده است. اما اگر رویانیان قصد استفاده از سرمربی داخلی را داشت چرا سراغ دایی نرفت و یا همین محمد مایلی کهن که صبح امروز در مصاحبه با ایسنا صریحا نامش را آورده بود.

از سوی دیگر چطور می توان باور کرد پرسپولیس که گران قیمت ترین خریدهای چند فصل اخیر فوتبال ایران را انجام داده است پول برای جذب متسو و مانوئل ندارد؟ از این رو فرضیه بی پولی (که تنها دلیل نیامدن سرمربیان خارجی است) را نمی توان هضم کرد.
  اگر به هر ترتیبی و روی هر متر و معیاری علی پروین سرمربی پرسپولیس شود آن وقت خرید های میلیاردی رویانیان حکم دیگری را پیدا می کند. گویی که او یک سوپرماشین فاخر و گران قیمت خریده است اما به دلیل نداشتن بنزین ترجیح داده ماشین را به حالت گاری در بیاورد!
با بازگشت پروین تکلیف این پرسپولیس روشن است؛تیمی که روی سانتر از هر کجای زمین برنامه هایش را می چیند و ضربه های سر بنگر و سید جلال و قاضی می شود راهکار سلطان برای گشودن دروازه رقبا.
علی فتح الله زاده حالا از فشار خارج شده است او دیگر لازم نیست یک میلیارد و نیم برای خلعتبری پول بدهد، لازم نیست پس از امضای قرارداد با مبعلی و می داوودی و اکبر پور و صادقی به دروغ بگوید با ستاره های بزرگی قرارداد بستیم. مدیرعامل استقلال بدون هیچ تلاشی با رویانیان مساوی میکند چرا که با انتخاب احتمالی پروین ، مدیرعامل قرمزها چنان گل به خودی ای را می زند که نمونه مشابهش در تاریخ این مرز و بوم نا پیداست.
تتمه : پروین می گوید استخاره کرده و خوب آمده و آماده ورود به گود است؛ دقیقا مثل زمانی که در استیل آذین لخت شد و تیمش را عریان از اعتبار کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها