کد خبر: ۶۳۵۳۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۰۶ تير ۱۳۹۱
مدیرعامل داماش گیلان با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه گفت: بازیکنان تیم حق دارند ناراحت و شاکی باشند.

امیر عابدینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد ناراحتی بازیکنان داماش از مشکلات مالی باشگاه، گفت: بازیکنان حق دارند ناراحت و شاکی باشند اما چه باید کرد؟ اصلا تصور کنیم یک تیم محلی داریم که آب به زمین فوتبال‌مان افتاده است. بنابراین همه باید آستین بالا بزنیم تا مشکل را حل کنیم. نباید به این امید بمانیم که روز، هم‌محلی‌ها یا شهردار می‌آید و کمک می‌کند. باید با دست به دست هم دادن مشکل را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: با این سن و سالم برای حل مشکلات باشگاه داماش در تلاش هستم. روز گذشته جلسه‌ای با معاون دادستان تهران داشتم و او دستورهای مثبتی داد که به آینده امیدوار شدم. در حال حاضر باید با وجود محدودیت‌ها تلاش کنیم. داماش فقط متعلق به یک شهر نیست، این تیم یک استان است، منهای یک شهرستان آن، پس باید برای حل مشکلاتش کار کنیم. برخی تصور می‌کنند با دو تا تلفن زدن و نامه نوشتن کار تمام می‌شود که این طور نیست.

عابدینی تاکید کرد: امروز(سه‌شنبه) بخشی خیلی کمی از مطالبات بازیکنان داماش از پولی که از فدراسیون گرفته‌ایم پرداخت می‌شود. پرداخت این پول قطره چکانی است اما خوب است. از بازیکنان داماش خجالت می‌کشم زیرا پولی که قرار است بین تمام بازیکنان تیم تقسیم شود به اندازه پیش قرارداد یک بازیکن برخی از تیم‌ها نیست. با این حال همین نان خالی را هم سر سفره می‌گذارم تا در آینده سفره رونق بگیرد. من نگران نیستم.

وی در مورد انصراف خریدار باشگاه داماش، اظهار داشت: دو نفر خواهان خرید امتیاز تیم فوتبال داماش بودند که یکی از آنها انصراف داد ولی با نفر دوم همچنان در حال مذاکره هستیم. هیچ‌کس یک تیم بیمار را نمی‌خرد اما من می‌دانم بازیکنان تیم داماش با روحیه تمرین می‌کنند و شاید حرف‌هایی که من دلشکسته زده‌ام کمی آنها را تحت تاثیر قرار داده اما باید برخی از واقعیت‌ها را بگویم تا فردا به من نگویند چرا این مسایل را بیان نکردی.

عابدینی با اشاره به مالیات فوتبالیست‌ها گفت: ظاهرا اداره دارایی و مالیات می‌خواهد کسری بودجه دولت را از مالیات فوتبالی‌ها تامین کند. من تعجب می‌کنم در حالی که همه می‌دانند باشگاه‌ ما وضع مالی خوبی ندارد و پولی پرداخت نکرده بازیکن چرا باید مالیات پول نگرفته را بدهد؟ آنقدر که اداره مالیات در مورد ورزشکاران سخت گرفته در مورد سایر مشاغل چنین نکرده است.

عابدینی در مورد احتمال جدایی برخی از بازیکنان تیم داماش به دلیل پرداخت‌های بیشتر از سوی دیگر باشگاه‌ها به فارس گفت: بازیکنی که با من قرارداد 250 میلیون تومانی امضا کرده از باشگاه‌ دیگر پیشنهاد 500 میلیون داشته ولی بخاطر تیم شهرش باقی مانده است. من از طریق خبرگزاری فارس از آنها خواهش می‌کنم در داماش بمانند زیرا روزهای داماش هم فرا می‌رسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها