کد خبر: ۶۳۴۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۰۶ تير ۱۳۹۱
دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات گفت: گروه‌ها و جریاناتی همانند جنبش سبز نه اصلاح‌طلب بلکه فسادطلب بوده و آنها با حمایت از اصلاح‌طلبی به دنبال سوء‌استفاده از آن هستند.

محمد زارع فومنی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس گفت: گروه‌ها و جریانات معاند که با اقدامات خود مشکلاتی را برای نظام به وجود آورده و علی‌رغم پایبندی ظاهری آنها به قانون اساسی بخشی از عملکرد آنها با قانون اساسی مغایرت دارد مورد قبول اصلاح‌طلبان نبوده و اصلاح‌طلب‌ها هیچ همکاری با این گروه‌ها ندارند.

وی در ادامه افزود: گروه‌ها و جریاناتی همانند جنبش سبز و امثال آن جایگاهی در میان اصلاح‌طلبان نداشته و از دیدگاه ما این قبیل گروه‌ها نه اصلاح‌طلب بلکه فسادطلب هستند و آنها بیشتر به دنبال براندازی هستند تا اصلاح‌طلبی. از سوی دیگر این جریانات با حمایت از اصلاح‌طلبی به دنبال سوء‌استفاده از آن هستند.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات خاطرنشان کرد: گروه‌های مخالف خارج و برخی افراد و گروه‌ها در داخل کشور هیچ جایگاهی نه تنها در میان مردم بلکه در میان گروه‌ها و جریانات سیاسی و اجتماعی در کشور ندارند.

وی تصریح کرد: ما به این گروه‌ها و جریانات از جمله جنبش سبز توصیه می‌کنیم که در انتخابات ریاست جمهوری آینده دخالتی نداشته باشند چراکه در این صورت در برابر آنها ایستاده و به مقابله با آنها خواهیم پرداخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها