کد خبر: ۶۳۴۳۷
زمان انتشار: ۲۱:۰۶     ۰۵ تير ۱۳۹۱
سیدمحسن میرحاجی خواستار بازگرداندن مهدی هاشمی به کشور و محاکمه وی و رئیس سابق دانشگاه آزاد شد.

سیدمحسن میرحاجی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در مورد پرونده "واحد آکسفورد" دانشگاه آزاد که وجود خارجی ندارد، گفت: جای تاسف و فریاد عدالت‌خواهی دارد، که در برخی از مناطق کشور مردم از ضروریات زندگی برخوردار نیستند و حتی در کلان‌شهر تهران نیز در برخی مناطق مردم در زیر خطر فقر زندگی کنند ولی خبر واریز هزاران پوند به واحد جعلی دانشگاه آزاد در رسانه‌ها منتشر شود.

میرحاجی در مورد مطالبه دانشجویان از دستگاه قضایی، اظهار داشت: دانشجویان از دستگاه قضایی می‌خواهند جاسبی را به خاطر اتهاماتش، محاکمه کنند.

میرحاجی با تاکید بر اینکه انگلیس کشور حقیری به شمار می‌آید، تصریح کرد: از همان ابتدا دانشجویان و به تبع آن مردم با تاسیس دانشگاه در کشور حقیری مانند انگلیس مخالف بودند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به سفر مهدی هاشمی در سال 88 به لندن اشاره کرد و گفت: آقای مهدی هاشمی که به بهانه سرکشی به دانشگاه آزاد در لندن از کشور خارج شده بود باید در کشور حضور یابد و در برابر اتهامات خود پاسخگو باشد.

این فعال دانشجویی با اشاره به اتهامات مهدی هاشمی در فتنه 88 گفت: هم‌اکنون که مشخص شده است دانشگاه آزاد واحد آکسفوردی وجود خارجی ندارد، دست مهدی هاشمی بیش از پیش رو شده است.

وی افزود: براین اساس از دستگاه‌های ذیصلاح می‌خواهیم مهدی هاشمی را هر چه سریعتر به تهران بازگردانند و همچنین دستگاه قضایی نیز مهدی هاشمی را محاکمه کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها