کد خبر: ۶۳۳۹۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۰۵ تير ۱۳۹۱
تمرین تیم ملی تکواندو امروز در حالی در خانه تکواندو پیگیری شد که در پایان این تمرین فریبرز عسگری نسبت به اصحاب رسانه توهین کرد.
فارس، تمرینات تیم ملی تکواندوی بزرگسالان در حالی صبح امروز پیگیری شد که جمعی از اصحاب رسانه با درخواست مسئولان روابط عمومی فدراسیون برای تهیه گزارش از تمرینات ملی‌پوشان در خانه تکواندو دعوت شده بودند.

خبرنگاران به خانه تکواندو رفتند تا با تهیه اخبار و گزارش های مناسب روحیه ورزشکاران المپیکی را در آستانه شروع مسابقات المپیک 2012 لندن را بالا ببرند.

در این میان سید محمدرضا پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو نیز از نزدیک این تمرینات را تماشا می‌کرد و با روی باز به سئوالات خبرنگاران پاسخ می‌داد. البته هادی ساعی قهرمان سه دوره المپیک که همیشه روابط خوبی با خبرنگاران دارد نیز به همین شکل پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود.

در طول یک ساعتی که تمرینات ملی پوشان پیگیری می‌شد همه خبرنگاران مشغول تهیه مصاحبه و گزارش های خبری بودند. در این میان خبرنگار خبرگزاری فارس، برای تهیه مصاحبه به سمت فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو رفت که وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس، اظهار داشت: شما‌ خبرنگاران فقط یک تکه کاغذ به دست گرفته‌اید و به دنبال حاشیه سازی هستید. زمانی که خبرنگار فارس با رفتار زشت عسگری روبه‌رو شد با عذر خواهی مصاحبه را قطع کرد و به سمتی دیگر رفت، اما گویا عسگری دل پری داشت و بازهم با تکرار توهین هایش، به سمت خبرنگار رفت و به بی احترامی‌های خود ادامه می‌داد. تکواندوکاران تیم ملی که با شنیدن صدای عسگری تمرینات خود را قطع کردن به رفتار ناپسند وی نگاه می‌کردند و حتی چند نفر از آنها با ابراز تاسف سر تکان می‌دادند.

عسگری که به شدت در اوج عصبانیت بود از الفاضی استفاده می‌کرد که نه در شآن سرمربی تیم ملی بود و نه در شان میهمانان.

گویا حضور رئیس فدراسیون و افراد دیگر برای وی اهمیت نداشت و همچنان به توهین‌های خود ادامه می‌داد که با مداخله چند نفر از خبرنگاران روبه‌رو شد. وی همچنان مدعی بود که خبرنگاران با کاغذ پاره به دنبال حاشیه‌ سازی هستند و به توهین های خود ادامه می‌داد.

هادی ساعی که سالیان سال است در کنار خانواده بزرگ تکواندو حضور دارد با صحبت کردن با خبرنگار فارس به این درگیری شدید لفظی پایان داد. ساعی با دلجویی از خبرنگار فارس مدعی بود که وی نیز رفتار عسگری را تایید نمی‌کند و فشار‌های وارده در تمرینات را دلیل این بد اخلاقی ها می‌داند. مدیر فنی تیم‌های ملی اظهار داشت: در مورد این موضوع حتما با عسگری جلسه‌ای برگزار خواهد کرد.

برخی از خبرنگاران در مورد برخورد زشت عسگری به پولادگر اعتراض کردند که وی نیز از اتفاق رخ داده مات و مبهوت مانده بود.

نکته‌ مهمی که وجود دارد این است که اگر عسگری مدعی است که اصحاب رسانه به دنبال حاشیه سازی برای تیم ملی هستند پس چرا خبرنگاران به انتخاب نفرات اعزامی به المپیک لندن خورده نگرفتند و به انتخاب کادر فنی احترام گذاشتند. هر چند که آنها ماه‌های قبل اعلام کرده بودند که احتمال برگزاری مسابقات انتخابی وجود دارد.

سئوال ما از سرمربی تیم ملی این است که اگر قرار بود خبرنگاران در این زمان کمی که تا المپیک باقی مانده است برای تیم ملی حاشیه سازی کنند پس چرا برای پوشش خبری ملی پوشان رفتند؟!

به هر حال حضور اصحاب رسانه در کنار آنها قوت قلبی است برای اینکه آنها بدانند که همه مردم در تلاش هستند تا در المپیک هر سه ملی پوش بهترین مدال را کسب کنند.

پس نکته بارز اینکه اگر سرمربی تیم ملی دل پر از جای دیگر دارد نباید مشکلات خود را بر سر اصحاب رسانه خالی کند. هر چند که با این اتفاقات رخ داده هم برای عسگری و هم برای قهرمانان تیم ملی آرزوی موفقیت در المپیک لندن را داریم، اما سرمربی تیم ملی فراموش نکند که رسم میهمان نوازی این نیست که میزبان با توهین میهمان را بدرقه کند. آقای فریبرز عسگری اگر شما جای رضا مهماندوست و هادی ساعی با این همه افتخاراتی که دارند بودید چطور با دیگران برخورد می‌کردید؟

 تکواندو از رشته های پر امید کاروان ایران در المپیک محسوب می شود، بنابراین باید از پولادگر که مدیر با درایتی است، انتظار داشت که در آستانه حساس ترین و مهم ترین تورنمنت ورزشی بسیاری از ناگفته ها را به مربی تیم ملی گوشزد کند و او را از جایگاهی که دارد مطلع سازد.

فایل صوتی توهین‌های مربی تیم ملی تکواندو در خبرگزاری فارس موجود است، اما به دلیل گفت‌مان زشت و غیرمودبانه عسگری، از انتشارش خودداری می شود، اما امید است دیگر شاهد چنین رفتارهایی در عرصه ورزش با اهالی رسانه نباشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها