کد خبر: ۶۳۳۹۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۰۵ تير ۱۳۹۱
قائم مقام اقتصادی باشگاه استقلال گفت: با رویانیان که از همکاران سابقم است طرح‌های اقتصادی مشترک اجرا می‌کنیم.

علی صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برنامه‌های اقتصادی‌اش برای باشگاه استقلال عنوان کرد: همان زمانی که به عنوان یکی از گزینه‌های مدیر عاملی باشگاه انتخاب شدم برنامه‌ای را به هیئت مدیره دادم تا استقلال دغدغه مالی نداشته باشد و اکنون که به عنوان قائم مقام اقتصادی باشگاه قرار است فعالیت کنم همین برنامه را اجرایی خواهم کرد.

وی ادامه داد: به عشق هواداران استقلال آمدم و به همین دلیل در اولین گام یک اسپانسر 9 میلیارد تومانی برای لیگ دوازدهم آورده‌ام تا بازیکنان دغدغه مالی نداشته باشند. این یکی از برنامه‌های کوتاه مدت من است.  

صلاحی تصریح کرد: برنامه‌های میان مدت من شامل اهدای کارت هوشمند هواداری به تمام طرفداران استقلال است و برای اهدای این کارت هیچ پولی از طرفداران استقلال دریافت نمی‌کنیم. ضمن اینکه با موسسه مالی طرف قرارداد هر کارت هواداری را 10 هزار تومان شارژ می‌کنیم و آن را به عنوان هدیه به هواداران استقلال می‌دهیم. هواداران استقلال از این کارت می‌توانند بهره‌‌های مختلف مانند خرید، بیمه و ... ببرند.

قائم مقام اقتصادی باشگاه استقلال با اشاره به طرح‌‌های رویانیان مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: سردار رویانیان از همکاران سابق من است و با ایشان طرح‌های مشترک اقتصادی اجرا می‌کنم. ایده‌های رویانیان ایده‌های خوبی است و می‌توانیم طرح‌های خوب مشترکی به اجرا درآوریم. یکی از این طرح‌ها ساخت یک جایگاه ویژه برای پیشکسوتان در ورزشگاه آزادی است. قصد داریم جایگاهی در شأن و شخصیت پیشکسوتان فوتبال بسازیم که مبله و در آن وسائل پذیرایی و همچنین کافی شاپ و ... فراهم باشد. قطعا رویانیان با این طرح من موافقت می‌کند و در اولین جلسه‌ با او این طرح را در میان می‌گذارم.

صلاحی افزود: قبل از هر مسابقه نیز طرح‌هایی مانند برگزاری مسابقات پیامکی بین هواداران استقلال برای انتخاب بازیکن برتر فنی و اخلاقی آن مسابقه برگزار می‌کنیم.

قائم مقام اقتصادی باشگاه استقلال با اشاره به برنامه بلند مدت‌اش به فارس گفت: در برنامه بلند مدت قصد دارم برند معتبر استقلال را با شرکت‌های درجه یک ساختمانی و راه سازی شریک کنم. در آینده نزدیک در نشستی خبری برنامه‌های خود را به طور مفصل تشریح می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها