کد خبر: ۶۳۲۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۰۵ تير ۱۳۹۱
کرانچار بازیکنان جدید ما را کجا دیده بود که بخواهد آنها را جذب کند؟ بازیکنانی از شاهین بوشهر و تیم‌های دیگر به سپاهان آمدند و کرانچار این بازیکنان را کجا دیده بود
سايت گل- هاشم بیک‌زاده، دو هفته بعد از ترك سپاهان و بازگشت به استقلال در مورد دلایل جدایی از سپاهان با خبرگزاري ایمنا صحبت کرده و پیرامون مشکلاتش با علیرضا مرزبان سخن به میان آورده است. در حالی که مرزبان مي‌گويد جدایی هیچ یک از بازیکنان سپاهان به او ربطی نداشته، بیک‌زاده این مسئله را رد می‌کند و تمام مشكلات را به اين مربي ايراني نسبت مي‌دهد. انگار دل هاشم بدجوري از مرزبان پر است.

خیلی آرام و بی‌سر و صدا از سپاهان جدا شدی، چرا؟

من دوست داشتم که در سپاهان بمانم ولی نمی‌توانستم با آقای مرزبان کار کنم.

مگر مرزبان مشکلی داشت؟

او یک مربی باندباز است و بازیکنانی را به تیم سپاهان آورده که از دو ماه پیش و قبل از تعطیلی لیگ با آنها صحبت کرده بود. ما زحمت کشیدیم تیم را قهرمان کردیم ولی دیگر نمی‌توانستیم با مرزبان کار کنیم و یکی دو نفر از بازیکنان تیم هم به خاطر حضور مرزبان از سپاهان جدا شدند. من هم دوست داشتم بمانم و دینم را به هواداران ادا کنم اما حیف که نشد.

یعنی می‌گویی کریمیان، رحمان احمدی و بقیه بازیکنان به خاطر مرزبان از تیم جدا شدند؟

نه. ولی به هر حال من نمی‌توانستم با مرزبان کار کنم و باز هم می‌گویم که مرزبان بازیکنان خودش را به سپاهان آورد و من و یکی دو بازیکن دیگر نتوانستیم با او کنار بیاییم.

به نظرت منطقی است که یک مربی حرفه‌ای مثل کرانچار اجازه دهد دستیارش برایش تصمیم می‌گیرد؟

اتفاقا همه‌کاره تیم مرزبان است و همه کارها را او می‌کند و بازیکنانی که امسال به تیم آمده‌اند، کسانی هستند که مرزبان به تیم آورده است وگرنه کرانچار بازیکنان جدید ما را کجا دیده بود که بخواهد آنها را جذب کند؟ بازیکنانی از شاهین بوشهر و تیم‌های دیگر به سپاهان آمدند و کرانچار این بازیکنان را کجا دیده بود؟ به نظر من آقای مرزبان فرد صادقی نبود و با ما روراست نبود و من نمی‌توانستم با او کار کنم.

چرا با مدیرعامل باشگاه در این زمینه صحبت نکردی؟

من با آقای رحیمی صحبت کردم ولی دیدم شرایط مهیا نبود بنابراین از رحیمی معذرت‌خواهی و تشکر کردم و با این تیم خداحافظی کردم. امیدوارم امسال سپاهان موفق باشد.

با این تفاسیر می‌گویی همه بازیکنانی که امسال به سپاهان آمده‌اند، مهره‌های مرزبان هستند؟

نه، ولی بسیاری از بازیکنان را مرزبان و یکی دو نفر دیگر به تیم آورده و از یک ماه قبل از پایان لیگ همه می‌دانستند این بازیکنان به سپاهان می‌آیند.

فکر می‌کنی عملکردت در سپاهان به نحوی بود که آنها تو را نگه دارند؟

بله. من دو سال در سپاهان حضور داشتم و خدا را شکر در اکثر بازی‌های تیم به میدان رفتم و در این مسابقات خوب بازی کردم. در بیشتر بازی‌هایی که برای تیم به میدان رفتم، سپاهان پیروز میدان بوده و دو سال پیاپی با این تیم قهرمان ایران شدیم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی از خودم به نمایش گذاشتم چون دو سال پیاپی قهرمان شديم.

البته قهرمانی امسال بیشتر به دل هواداران سپاهان چسبید چون به قول بسیاری قلعه‌نویی با مهره‌های گران‌قیمت قهرمان شد ولی کرانچار نه.

بالاخره قلعه‌نویی هم برای تیم زحمت کشید و دو سال تیم را قهرمان کرد و دیگر شرایط مهیا نبود که در سپاهان بماند و من اصلا موافق این مسئله نیستم.

به هر حال با جدایی از سپاهان به استقلال بازگشتی.

بله. بعد از چند سال به استقلال بازگشتم و انشاالله بتوانم دوباره در استقلال موفق شوم و با این قهرمان ایران شویم.

به نظرت از نظر یارگیری پرسپولیس موفق‌تر بوده یا استقلال؟

درست است که پرسپولیس این همه بازیکن جذب کرده اما به نظر من این ستاره‌ها نیستند که در زمین حرف اول را می‌زنند بلکه بازیکنان باید در زمین به میدان بروند و عملکرد خود را به همه نشان دهند. فکر می‌کنم تیم استقلال یک تیم قدرتمند است و فصل خوبی را پشت سر می‌گذارد.

البته امسال هواداران به وضعیت استقلال خوشبین نیستند.

ببینید ستاره‌ها در زمین بازی نمی‌کنند؛ اینکه پرسپولیس این همه ستاره جذب کرده، تضمین‌کننده قهرمانی آنها نیست. عملکرد این نفرات و توان بازیکنان در زمین مشخص می‌کند چه تیمی خوب است. هواداران استقلال مطمئن باشند که تیم خوب و قوی روانه مسابقات می‌شود.

مطمئنا شهرآورد امسال هم از جذابیت خاصی برخوردار خواهد بود.

البته. کری‌خوانی باشگاه‌ها و ستاره‌هایی که پرسپولیس جذب کرده، شهرآورد جذابی را برای دو تیم رقم خواهد زد و مطمئناً با توجه به اینکه استقلال در این چند سال بیشترین برد را در شهرآورد داشته، امسال هم پیروز خواهد بود.

کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند؟

هنوز نمی‌توان در مورد مدعیان قهرمانی سخن گفت چون نقل و انتقالات هیچ چیز را مشخص نمی‌کند و باید تا هفته هفتم، هشتم صبر کنیم و بعد از آن در مورد مدعیان قهرمانی سخن بگوییم و باید در شرایط بازی و مسابقات دید که چه تیمی شانس قهرمانی دارد.

به نظرت سپاهان امسال تیم خوبی روانه مسابقات می‌کند؟

بله. سپاهان تیم خوبی است و همیشه جزء مدعیان بوده و امیدوارم که امسال هم موفق باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها