کد خبر: ۶۳۰۱۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۰۴ تير ۱۳۹۱
خلعتبری از آن جمله بازیکنانی بود که در فصل نقل و انتقالات امسال سر و صدای زیادی به پا کرد. همان روز که امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شد اعلام کرد که خلعتبری اولین بازیکنی است که با استقلال قرارداد خواهد بست.
پس از این صحبت ها پرسپولیسی ها بودند که مذاکرات خود را برای استخدام این بازیکن توانمند اعلام کردند و مذاکرات بسیاری جدی نیز با این بازیکن انجام دادند. در حالی که استقلال و پرسپولیس برای به خدمت گرفتن این بازیکن از خود علاقه نشان داده اند اما عملا می بینیم که محمد رضا هنوز با هیچ تیم ایرانی به توافق نرسیده است!
در فصل نقل و انتقالات سر و صدای بسیاری پیرامون تو شده است. یک روز از استقلال سر در می آوری و روز دیگر از پرسپولیس! ماجرا چیست؟
همان طور که می گویید هر روز عضو یک تیم هستم! من نمی دانم بعضی ها این اخبار را از کجا می آورند. در حالی که می توانند با خودم مستقیم حرف بزنند. من تلفن همراهم به روی همه خبرنگاران باز است و آن‌ها می‌توانند آخرین اطلاعات را درباره من از خودم بپرسند. این طور نیست که خودم دنبال بازار گرمی باشم اگر پیشنهادی باشد می گویم و اگر نباشد می گویم نیست.
وقتی قلعه نویی سرمربی استقلال شد گفتند تو گزینه اول استقلال هستی اما بعد از آن دیگر خبری از تو نشد!
بله، خودم هم شنیدم اما راستش هیچ یک از مسوولان باشگاه استقلال با من تماس هم نگرفتند. آن ها فقط گفتند خلعتبری را می خواهیم درحالی که هیچ مذاکره ای با من نداشتند. همین جا اعلام می کنم که مسوولان باشگاه استقلال حتی یک تماس کوچک هم با من نگرفتند که بخواهند حالم را بپرسند حالا چه رسد به مذاکره برای عقد قرارداد.
خودت دوست داری در کدام تیم بازی کنی؛ استقلال یا پرسپولیس؟
واقعیت این است که برایم فرقی نمی کند. با هر تیمی قرارداد ببندم مطمئنا بهترین بازی‌ها را برایش انجام می دهم. من از آن دست بازیکنانی نیستم که نقش آدم های عاشق را بازی کنم. برایم تعهد خیلی مهم است. با هر یک از این تیم ها قرارداد داشته باشم بهترین بازی هایم را انجام خواهم داد. من برای 2 تیم ارزش و احترام قائلم.
دوست داری به یکی از این 2 تیم بروی یا در همان امارات به بازی ادامه بدهی؟
خب، اولویت من ماندن در امارات است و این موضوع را بارها و بارها اعلام کرده ام. دوست دارم در همان امارات بمانم. هنوز تکلیفم با تیم الوصل مشخص نیست. از آلمان که برگردم با مسوولان این تیم می نشینم و حرف می زنم. خودم دوست دارم در امارات باشم چون بازی در امارات را خیلی دوست دارم. این جا همه جور امکانات برای من فراهم شده و عربها رفتار بسیار خوبی با من داشتند.
به این ترتیب باید تو را فصل بعد هم در امارات ببینیم همین طور است؟
به احتمال زیاد در امارات می مانم.
پس چرا استقلال و پرسپولیس طی این روزها برای به خدمت گرفتنت اعلام آمادگی کردند و خودت هم می گویی بدم نمی آید در یکی از این 2 تیم بازی کنم؟
گفتم بدم نمی آید تا هواداران این 2 تیم فکر نکنند که من یادم رفته یک ایرانی هستم. اما حقیقت این است که در فوتبال امارات احساس راحتی می کنم و اگر این جا پیشنهادی باشد می مانم.
گفته می شود شاید مارادونا در الوصل نماند. این خبر چه قدر صحت دارد؟
من هم شنیدم اما هنوز خبری نیست. اماراتی ها خیلی مارادونا را دوست دارند و باید این جا باشید و ببینید چه امکاناتی در اختیار او قرارداده شده است. مارادونا مربی بسیار بزرگی است و به این سادگی ها از دستش نمی دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها