کد خبر: ۶۲۹۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۰۴ تير ۱۳۹۱
' فابيو کاپلو' سرمربي مستعفي انگليس از انتشار گزارشي مبني برجاسوسي او براي زادگاهش ايتاليا پيش از مصاف اين تيم با انگليس خشمگين شد و تهديد به شکايت کرد.
به گزارش ديلي ميل، پيش از آن که کاپلو براي ديدار خيريه همراه با '' ليونل مسي'' وارد ميامي شود به او گفته شد گزارش هايي منتشرشده که او احتمال دارد به تيم ملي انگليس که چهار سال هدايت آن را به عهده داشت، خيانت کند.

کاپلو بلافاصله برآشفته شده و با ناسزاهايي خواسته است بداند چه کسي اين گزارش را نوشته و تهديد کرده از او شکايت خواهد کرد.


پير فيليپو گفت: فابيو هنگامي که دراين باره با او صحبت کردم بسيار خشمگين شد. ما اقدام حقوقي را عليه هر کس که اين احتمال را مطرح کرده باشد آغاز مي کنيم. فابيو يک سال است با '' چزاره پراندلي'' سرمربي تيم ملي ايتاليا صحبت هم نکرده است.


پسر کاپلو گفت پدرش واقعا نمي داند که از کدام تيم طرفداري کند.


وي افزود:‌اين يک توهين به فابيو است چون چهار سال براي اتحاديه فوتبال انگليس کار کرده است. او هنوز هم با دست اندرکاران آن اتحاديه رابطه دارد و چنين کاري نخواهد کرد. او براي گذشته اي که در تيم ملي انگليس با بازيکنان اين کشور داشته ارزش قائل است.


پير فيليپو خاطرنشان کرد: فابيو نمي داند که آيا واقعا بازيکنان تيم ملي ايتاليا از شاگردان روي هاجسون بهتر هستند يا نه. او به هيچکدام از اين دو تيم مشاوره نمي دهد گرچه بسيار مشتاق است که ديدار آنها را تماشا کند.


پسر کاپلو گفت که قلب پدرش هنگام تماشاي ديدار انگليس و ايتاليا دو پاره است. او از اين که يک ايتاليايي است و براي کشوري بازي کرده به خود مي بالد ولي قلبش به او اجازه نمي دهد در مصاف با انگليس به طور کامل از زادگاهش حمايت کند.


پير فيليپو ا فزود: من طرفدار تيم ايتاليا هستم ولي در مورد پدرم فکر مي کنم اين وضعيت 50-50 است.


تيم ملي انگليس با هدايت فابيو کاپلو مرحله نخست مقدماتي رقابت هاي يورو 2012 را با موفقيت پشت سر گذاشت.


تيم هاي ملي ايتاليا و انگليس امشب در آخرين ديدار از مرحله يک چهارم نهايي به مصاف يکديگر خواهند رفت. برنده اين ديدار در مرحله نيمه نهايي به مصاف آلمان خواهد رفت.


 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها