کد خبر: ۶۲۹۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۰۴ تير ۱۳۹۱

سمير نصري ناراحتي‌اش از حذف فرانسه از رقابت‌هاي يورو 2012 را سر خبرنگاران خالي كرد!

به گزارش ايسنا، بازيكن خط مياني تيم ملي فرانسه پس از شكست 2 بر صفر اين تيم برابر اسپانيا در دور يك چهارم نهايي يورو 2012 كه حذف خروس‌ها را از اين رقابت‌ها در پي داشت، به شدت به خبرنگاران معترض شد و آنها را با زشت‌ترين واژگان مورد حمله و انتقاد خود قرار داد. اين بازيكن 24 ساله در پايان بازي در گدانسك مدعي شد، خبرنگاران همواره به دنبال داستان‌هايي دردسرساز و مشكل‌آفرين هستند. هافبك منچسترسيتي زماني كه نماينده يكي از رسانه‌ها او را به ترك محل فرا خواند، كنترل خود را از دست داد و ناسزاهايي را سر داد. وي در ادامه اين خبرنگار را "حرامزاده" خواند.

نصري در بازي با قهرمانان جام جهاني 2010، براي نخستين بار در يورو 2012 در تركيب اصلي لورن بلان جاي نداشت. او از دقيقه 65 وارد بازي شد ولي نتوانست كار خاصي را صورت دهد. نصري در نخستين بازي قهرمان يورو 2000 برابر انگليس زننده گل تساوي تيمش بود. او هنگام شادي پس از گل همان بازي هم جنجال آفرين شد و با سر دادن فرياد "دهانت را ببند!" به رويارويي با روزنامه‌نگاري منتقد برخاست.

از اين گذشته رسانه‌هاي فرانسوي پس از شكست دو بر صفر مردان بلان در بازي سوم دور گروهي برابر سوئد از تنش در رختكن تيم ملي كشورشان ميان بازيكنان و سرمربي گزارش داده بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها