کد خبر: ۶۲۸۶۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۰۳ تير ۱۳۹۱
سخنگو جبهه پیروان خط و امام رهبری گفت: بنی‌صدر در زمان تصدی ریاست جمهوری هیچگاه در راستای منافع ملی گام برنداشت و تنها غلام حلقه به گوش عناصر بیگانه بود.

سید کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در مورد عزل ابوالحسن بنی‌صدر از سوی امام خمینی (ره) گفت: این شخصیت به دلیل وابستگی به عناصر بیگانه به ویژه منافقین خطرات بسیاری را برای کشور به وجود آورد از این رو امام تصمیم گرفتند که فرمان عزل بنی صدر را را صادر کنند. 

وی افزود: بنی صدر در زمان تصدی ریاست جمهوری هیچگاه در راستای منافع ملی گام برنداشت و تنها غلام حلقه به گوش عناصر بیگانه و منافقین بود از این رو نمایندگان مجلس در سال 1360 طرح استیضاح او را مطرح کردنند و امام راحل  نیز حکم عزل وی را صادر کردند.

سجادی تصریح کرد: به طور حتم انحرافاتی که گریبانگیر بنی صدر بود مشکلات بسیاری را در جریان اداره کشور به وجود آورد از این‌رو امام خمینی (ره) با توجه به اینکه در اداره کشور درایت و هوشیاری قابل توجه‌ای داشتند حذف وی را از صحنه سیاسی کشور الزامی دانستند.

وی تصریح کرد: با حذف بنی صدر از صحنه سیاسی اداره کشور از دست منافقین و عناصر بیگانه خارج شد و کشور در روال معمول خود یعنی حرکت در مسیر انقلاب و آرمان‌های آن قرار گرفت و این امر نشان می‌دهد که امام درایت قابل تاملی داشتند و از وابستگی بنی صدر به عناصر بیگانه مطمئن بودنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها