کد خبر: ۶۲۸۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۰۳ تير ۱۳۹۱

آرش برهانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آغاز تمرین استقلال و شرایط این تیم در فصل نقل و انتقالات صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید.

فارس: از فصل گذشته شروع کنیم...

سال قبل 8 گل برای استقلال زدم و خودم انتظار چنین آماری نداشتم و می‌دانم انتظار طرفداران استقلال از من بیشتر است ولی آنها باید بدانند که در خیلی از بازی‌ها در پست هافبک بازی کردم و در خیلی بازی‌ها نیز حضور نداشتم. فشار زیادی به مهاجمان وارد شده بود اما بهانه نمی‌گیرم و قبول دارم از لحاظ آماری خوب نبودم. با این حال سال گذشته بیشترین پاس گل را دادم و در خدمت تیم بودم.

فارس: امسال چه طور؟ با این شرایط و آغاز تمرینات، استقلال را چه طور می‌بینی؟

تمرینات ما واقعا سنگین و سخت است. خیلی ناراحت شدم وقتی تمرینات را دیر شروع کردیم ولی حالا خوشحالم که بدن بازیکنان شرایط خوبی پیدا کرده و نسبت به دیگر تیم‌ها آماده‌تر هستیم. قرار است ملی پوشان از یکشنبه به ما اضافه شوند تا تیم‌مان کامل‌تر شود.

فارس: از فصل نقل و انتقالات و یارگیری استقلال انتقادات زیادی شده، تو چه نظری داری؟

امسال یکی از سال‌هایی است که خوب یار گرفتیم و کادر فنی بازیکنان مدنظر خود را گرفت. شاید یکی دو نفر از جمع ما جدا شدند و یکی دو بازیکنی که روی آنها حساب کرده بودیم از استقلال رفتند. ولی در کل شرایط ما خوب است و فقط مشکل مالی داریم.

فارس: این مشکل را که همه تیم‌ها دارند...

اول از همه باید از تشکر کنم از کسانی که در این شرایط سخت با استقلال قرارداد امضا کردند و سپس تشکر کنم از همه کسانی که در این بی‌پولی ما را تحمل می‌کنند. من به چند نفر قول دادم ولی نتوانستم به تعهداتم عمل کنم و باید بگویم حدود 6 ماه است پولی نگرفته‌ام و آنهایی که مطالباتی از من دارند بدانند که واقعا پولی دریافت نکردم. مطمئن هستم تا روز چهارشنبه شرایط مساعد می‌شود و مسئولان قول داده‌اند که مشکلات را برطرف کنند.

فارس: ‌امیر قلعه‌نویی هم از مشکلات مالی گله و اعلام کرد بعضی از بازیکنان به خاطر پول از استقلال رفتند.

به نظرم مشکلات مالی شرایط را خیلی سخت کرده و بازیکنانی که برای مان ارزشمند بودند از استقلال رفتند. من خیلی ناراحت شدم و امیدوارم مسئولان فکری کنند تا مشکل حل شود. مسائل مالی اصلی‌ترین جنبه نقل و انتقالات است که متاسفانه استقلال از آن محروم است و به همین خاطر امیدوارم مسئولانی که حرف ما را می‌شنوند مشکلات را هر چه سریع‌تر مرتفع کنند.

فارس: آیا با حضور تو میداودی، اکبرپور و منوچهری خط حمله استقلال رویایی خواهد شد؟

متاسفانه در این 4 سال همیشه به خط حمله استقلال کم لطفی شده و تمام موفقیت‌ها و آمارهای خوب ما نادیده گرفته می‌شود که این مسئله وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است. سال گذشته استقلال بهترین خط حمله لیگ را داشت ولی بیشترین انتقادات و حاشیه‌ها دور مهاجمان بود. تا تیم بد نتیجه می‌گرفت سراغ مهاجمان می‌آمدند و آنها را به ما ربط می‌دادند.

امسال اکبرپور به استقلال برگشته و در کنار دیگر مهاجمان می‌تواند مثل سال گذشته شرایط خوبی داشته باشد. اگر ما سال گذشته بهترین خط حمله را از آن خود کردیم حاصل زحمات کل تیم بود و سوء برداشت نشود که همه چیز را به پای خودمان نوشتیم. امیدوارم امسال صحبت‌ها و انتقادات طوری باشد که منصفانه آنها را بشنویم و برخی‌ها غرض‌ورزی نکنند.

فارس: به هواداران استقلال که نگران فصل نقل و انتقالات هستند حق می‌دهی؟

آنها نباید نگرانی داشته باشند. مگر سال گذشته نگفتند تیم ما کهکشانی بود و عالی بسته شد اما دیدیم که فقط یک جام گرفتیم و در لیگ موفق ظاهر نشدیم. موفقیت به یارگیری و جذب ستاره‌ها نیست. ما طبق نیازمان بازیکن گرفتیم و به قول فوتبالی‌ها تیم باید جور باشد. اگر خریدهایی داشته باشیم که باعث حاشیه شود در تیم جواب نمی‌دهد.

فارس: از پرسپولیس که خیلی خوب یار گرفته‌ و یا از سپاهان نمی‌ترسید؟

باید حواسمان باشد و نمی‌توان رقبا را نادیده گرفت و به آنها فکر نکرد. اگر تمرکز کنیم می‌توانیم خوب نتیجه بگیریم. ما ترسی از هیچ تیمی نداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها