کد خبر: ۶۲۸۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۰۳ تير ۱۳۹۱
سايت گل- گفتگوي تلفني دنيزلي با مديرعامل پرسپوليس در ظهر روز جمعه تكليف اين مربي را به طور قطعي با پرسپوليس روشن كرد. حالا رويانيان خيلي جدي‌تر به بررسي گزينه‌هاي جانشيني او مي‌پردازد و البته از مصطفي دنيزلي و رفتار حرفه‌اي او هم به نيكي ياد مي‌كند. مديرعامل پرسپوليس برونو متسو را از ديگر گزينه‌ها به نيمكت پرسپوليس نزديك‌تر مي‌داند. گفتگوي اختصاصي او را با سايت گل بخوانيد.

به نظر می‌رسید در برنامه ورزش و مردم دل پری داشتید؟

من واقعیت‌هایی را که در این چند هفته پیرامون من و باشگاه پرسپولیس مطرح می‌شد اعلام کردم تا همه هواداران و مردم را در جریان اصل ماجرا بگذارم. چرا که احساس می‌کنم یک سری شیطنت‌ها باعث می‌شود من و باشگاهم به حاشیه برویم. بنده سعی کردم واقعیت را شرح دهم و احساس می‌کنم توانسته‌ام مسائل را درباره پرسپولیس روشن کنم.

درباره صحبت‌های تند روز گذشته آقای فتح‌ا...زاده چه نظری دارید؟

ایشان همکار بنده هستند و مورد احترام من اما بعضی حواشی در مورد دو باشگاه وجود دارد که به نظر من باید از مجرای صحیح به گوش مخاطب که ایشان هستند برسد و این دور از مسلمانی است که من به کسی بی‌احترامی کنم.

بگذریم، دنیزلی هم که استعفا داد؟

بله. متاسفانه ایشان از ادامه حضور در پرسپولیس منصرف شدند که این بسیار ناراحت‌کننده بود. هواداران پرسپولیس و بنده علاقه بسیاری به ایشان داشتیم و داریم اما چه کنیم که ایشان مشکلات زیادی داشتند و نمی‌توانستند روی پرسپولیس تمرکز کنند.

چه زمانی با دنیزلی گفتگو کردید؟

جمعه ظهر بود که با ایشان تلفنی صحبت کردم و دنیزلی تصمیم‌اش را برای جدایی از پرسپولیس اعلام کرد. جالب است برای شما بگویم که حتی با خانواده ایشان هم صحبت کردم. آنها به من گفتند که مصطفی خیلی به پرسپولیس و هوادارانش علاقه‌مند است و ما دوست داریم او در کنار پرسپولیس باشد اما خودش می‌گوید مشکلات خانوادگی تمرکز را از من گرفته و به خاطر همین موضوع  نمی‌تواند در ایران و کنار تیم باشد. گفتگو با دنیزلی من را کاملا احساساتی کرد. به نظرم ایشان خیلی مردانگی کردند.

چطور؟

متاسفانه در بعضی از رسانه‌ها قرارداد باشگاه با ایشان را زیر سوال بردند اما برای اولین بار است این را می‌گویم که قرارداد ما با ایشان همان نیم‌فصل بود و خود دنیزلی به من گفت که اگر بیشتر از این مبلغ از باشگاه دریافت کنم حرام است. بنابراین او پول نیم‌فصلی را که در پرسپولیس بود دریافت کرد که به اندازه قرارداد یک بازیکن ملی‌پوش است.

یعنی قرارداد باشگاه با دنیزلی به همین سادگی پایان یافت؟

بله. به همین سادگی! او در قرارداد بین باشگاه و خودش آورده بود در صورت عدم تمایل به همکاری و قبل از اتمام قرارداد تنها کسی که حق دارد در مورد مبلغ دریافتی تصمیم‌گیری کند و حَکَم باشد محمد رویانیان است و زیر آن را امضا کرده بود. من از همین رسانه اعلام می‌کنم مصطفی دنیزلی مبلغ نیم‌فصل حضورش را از پرسپولیس دریافت کرده است. این برخوردهای او مرا به تحسین واداشت و باز هم می‌گویم او واقعا مرد بزرگی است.

بنا بر گفته شما پرسپولیس می‌تواند با مبلغ باقیمانده قرارداد دنیزلی با مربی جدید به توافق برسد؟

بله. با این اقدام دنیزلی مربی جدید پرسپولیس به اندازه فصلی که دنیزلی از ما دریافت می‌کرد با ما قرارداد می‌بندد و خوشبختانه مبلغ قرارداد مربی جدید پرسپولیس هیچ بار مالی را به باشگاه وارد نمی‌کند.

مربی جدید چه زمانی معرفی می‌شود؟

دوشنبه همین هفته مربی پرسپولیس را به هواداران معرفی خواهیم کرد.

نظر شما روی کدام مربی مثبت است؟

تا امروز متسو از همه گزینه‌های دیگر به نیمکت پرسپولیس نزدیک‌تر است و الان دم دست‌تر از همه آنها است. چراکه من تا این لحظه بیشترین گفتگو را با ایشان داشته‌ام و به نتیجه خوبی راجع به این مربی رسیده‌ام. اما هنوز هيچ چيز نهایی نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها