کد خبر: ۶۲۷۴۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۰۳ تير ۱۳۹۱
مشرق، چندی است مشاغل دارای اهمیت در فوتبال مشخص شده و اشخاصی که قرار است در این سمت ها فعالیت کنند، بایستی از فدراسیون استعلام بگیرند. البته، این طرح درباره مربیان، چندی بود که آغاز شده بود؛ اما این ماجرا از این فصل برای مدیران و سرپرستان نیز اعمال خواهد شد.
در این بین، سرپرست یک تیم لیگ برتری مشمول این قاعده شده و امکان فعالیت نخواهد داشت. این شخص در فصول گذشته، در زمینه جابه جایی بازیکن فعال بوده و تخلفاتی را در این زمینه داشته است. وی در یک نمونه، بازیکنی را از امریکای جنوبی وارد کشور کرده و قصد استفاده از رانت خود در تحمیل این بازیکن را داشته است. البته درباره سابقه رفتاری وی نیز گزارش های منفی وجود دارد و مشهور به بدرفتاری است.
نکته حایز اهمیت این است که اگرچه به عنوان سرپرست این تیم معرفی شده؛ اما تا کنون حکمی از سوی مدیریت باشگاه برایش صادر نشده است. اکنون بایستی نامه درخواست استعلام وی به فدراسیون ارسال شود که با پاسخ منفی مواجه خواهد شد.
نکته دیگر این است که این باشگاه نیز حواشی فراوانی اطراف خود دیده و با تحولاتی مواجه بوده است. برخی از وقوع اتفاقاتی در این باشگاه سخن می گویند که ممکن است بار دیگر این مجموعه را با تحولاتی روبرو سازد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها