کد خبر: ۶۲۷۳۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۰۳ تير ۱۳۹۱
مراسم افتتاح رسمي تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس با حضور با حضور مدير عامل اين باشگاه آغاز شد.
ايسنا، اولين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس با حضور بيشتر بازيکنان اين تيم و در غياب ملي‌پوشان به جز محمد قاضي و با حضور هواداران اين باشگاه در ورزشگاه «درفشي فر» آغاز شد. پيش از شروع تمرين مدير عامل پرسپوليس امروز (شنبه) را روز "خوب و قشنگي" براي تمرين اين تيم توصيف کرد.

پيش از اين باشگاه پرسپوليس اعلام کرده بود که تمرين امروز (شنبه) از ساعت 9 صبح آغاز مي شود، اما به دليل اين که اين باشگاه قصد داشت پيش از آغاز تمرين مراسم ويژه‌اي را برگزار کند، تمرين با تاخير آغاز شد و اين در حالي بود که از ساعت حدود 8 صبح بيش از 50 هوادار پرسپوليس در مقابل دروازه اصلي ورزشگاه درفشي فر اجتماع کرده بودند و منتظر رسيدن بازيکنان و مدير عامل باشگاه پرسپوليس بودند. تعداد تماشاگران در هنگام آغاز تمرين بيش از سه برابر افزايش پيدا کرد که بخش عمده آن‌ها روي سکوي مخصوص تماشاگران جا گرفتند.

همچنين ساعتي پيش از آغاز تمرين مسئولان ورزشگاه درفشي فر در کنار زمين چمن اين ورزشگاه صندلي چيده بودند تا مراسم ويژه افتتاح رسمي تمرينات برگزار شود، به اين منظور يک گروه موسيقي نيروي دريايي ارتش در محل مستقر بود تا مراسم را با مارش حماسي آغاز کنند.

محمود شهرياري مجري نام آشناي صدا و سيما و داريوش خواجه نوري خوانده پاپ که هر دو از طرفداران پرسپوليس هستند، در اين مراسم حاضر بودند تا برنامه افتتاح تمرين را اجرا کنند.

خبرنگاران و عکاسان زيادي از ساعت حدود 9 در ورزشگاه درفشي فر حاضر بودند تا مراسم را پوشش دهند.

علاوه بر بازيکنان و کادر فني پرسپوليس، مدير عامل و معاونان وي به همراه تني چند از پيشکسوتان پرسپوليس از جمله اسماعيل حلالي در ورزشگاه حاضر بودند.

محمد رويانيان که قصد داشت وارد ورزشگاه درفشي فر شود، به دليل ازدحام جمعيت هوادار پرسپوليس ناچار شد از اتومبيل پياده شده و با پاي پياده وارد ورزشگاه شود که در اين بين هواداران پرسپوليس با شعارهاي خود از وي استقبال و وي را تشويق کردند.

اين هواداران رويانيان را با لقب «سردار سرخ ايران» مورد تشويق قرار دادند.

هواداراني که روي سکوهاي ورزشگاه نشسته بودند پيش از شروع تمرين با بلند کردن بنر بزرگي که حاوي تصوير رويانيان بود، با شعارهايي براي هواداران استقلال کري خواندند.

هواداران پرسپوليس با سر دادن شعارهايي با ريتم سرود «يار دبستاني من» محمد رويانيان را تشويق مي‌کردند که در همين حال مدير عامل پرسپوليس و بازيکنان به همراه معاونان باشگاه در ميان نواخته شدن مارش نظامي وارد زمين چمن شدند و مراسم با تلاوت آياتي از قرآن کريم آغاز شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
معصومه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۱
۰
۰
همه چیز منظم وحرفه ای این است سردار بزرگ پرسپولیس
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها