کد خبر: ۶۲۴۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۰۱ تير ۱۳۹۱
مجيد بنی فاطمه، مداح اهل بيت، در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی جهان نیوز در خصوص ضرورت هاي حضور مداحان در عرصه هاي دفاع از انقلاب و ارزشها، همه آحاد مردم و گروهها را دارای مسئولیت و تکلیف در برابر مهم ترین موضوع کشور(جنگ نرم) دانست و گفت: از آنجا که رهبر فرزانه انقلاب مسأله بصیرت‌بخشی در مداحی را مورد تأكید قرار داده اند مداحان بر خود فرض می دانند دعوت ولی خود را لبیک گفته و در مراسم ها و مداحی اهل بیت وظیفه خود را ایفا کنند چرا که معتقدیم بر اثر بصیرت بوده كه ملت ایران استقلال و معرفت و ایمان خود را حفظ كرده است.

وی از مداحان به منزله افسران عالیرتبه جنگ نرم یاد کرد و افزود: نبرد کنونی، جنگ افکار، ارزشها، اعتقادات و باورهاست و دشمن به واسطه جریانهای انحرافی و فرقه های ضاله همچون "وهابیت"به شیوه های گوناگون و طرح شبهات درصدد ضربه به مکتب تشیع و عاشورایی است و از این روی کار مداحان در فضای جنگ نرم بسیار سخت تر از گذشته است.

این مداح اهل بیت، عقده گشايي و تعرض اخير بولتن جريان جنجالی در دولت نسبت به حاج منصور ارضي و ديگر مداحان اهل بيت عليهم السلام، خاطرنشان کرد: حاج منصور ارضی و ديگر مداحان مخلصانه و دقیقا بر مبنای توصیه های رهبر معظم انقلاب و بدون توجه به جوسازیها و بداخلاقیهای افراد منحرف و جریان های سیاسی به مداحان به وظیفه خود عمل می کنند و در مسير دفاع از حريم ولايت حاضرند همه وجود خودشان را فدا كنند.

بني فاطمه اهانت بولتن مذکور به مداحان اهل بيت عليهم السلام و پامنبري هاي آنان را قابل گذشت ندانست و افزود: مدعي العموم بايد در برابر این توهين های آشكار به متدينين و امت حزب الله واكنش عملي و قاطع داشته باشد.

اين مداح اهل بيت عليهم السلام در عين حال تاكيد كرد: این جريان بداند كه مداحان اهل بيت عليهم السلام بیش از پیش در مقابل حرکت های انحرافی در دین و ارزشها افشاگری خواهند کرد.

گفتني است، اخیرا بولتن جريان انحرافي در يادداشتي، جامعه مداحان را افرادي "رواني" معرفي كرده بود كه از طريق تريبون ها خود را تخليه رواني مي كنند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها