کد خبر: ۶۲۳۷۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۰۱ تير ۱۳۹۱
نماینده مردم اردکان در مجلس با تاکید براینکه اصلاح طلبان، دلبسته به انقلاب، نظام، امام و رهبری و پایبند به قانون اساسی هستند گفت: به صراحت عرض می کنم افرادی که اساس نظام را قبول ندارند، نقطه مقابل اصلاح طلب ها هستند.
مهر، محمدرضا تابش در مراسم تجلیل از خدمات علی اکبر اولیا، نماینده مردم یزد در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز قشری گری و تعطیل شدن خردورزی در جامعه یک خطر و تهدید جدی است، اگر خردورزی در جامعه تعطیل شود و اندیشه گریزی رواج یابد، ضلالت و گمراهی و فساد بر جامعه مستولی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف والای بعثت نبی مکرم اسلام (ص)، نشر و ترویج اخلاق و فضیلت ها در جامعه است، افزود: جامعه ایران یک جامعه اخلاق گرا و دینی است، هم در ادبیات و فرهنگ ما به پاس داشتن فضائل اخلاقی تاکید شده و هم در مناسک دینی ما، به راستی، درستی، حفظ آبرو و اسرار دیگران، پرهیز از دروغ و غیبت و تهمت توصیه شده است.

تابش تصریح کرد: اخلاق به جامعه و افراد منزلت و قوام می دهد و به مثابه پوششی لطیف اما نفوذ ناپذیر بر جامعه، فرد را از رذالتها و کژی‌ها و بداندیشی ها ایمن می دارد.

تابش با تاکید براینکه اصلاح طلبان، دلبسته به انقلاب و نظام و امام و رهبری و پایبند به قانون اساسی هستند، افزود: به صراحت عرض می کنم افرادی که اساس نظام را قبول ندارند، نقطه مقابل اصلاح طلب ها هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها