کد خبر: ۶۲۳۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۰۱ تير ۱۳۹۱
حجت الاسلام حسین سبحانی نیا عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی  گفت: با توجه به فضای کشور در موضع انگلستان و توطئه هایی که از طرف انگلستان علیه کشور ساماندهی شده بود و قطع شدن رابطه با این کشور ؛ بنده به شایعاتی مبنی بر دیدار وزیر خارجه کشور برای بر قراری رابطه با انگلستان اطمینان ندارم.

به گزارش مجلس نیوز، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر این اقدام  از سوی وزارت خارجه صورت گرفته باشد ، جای بحث دارد و باید وزیر امور خارجه به مجلس پاسخگو باشد .
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: هفته آینده در کمیسیون امنیت ملی جلسه ای داریم که از جمله مهمانان جلسه جناب دکتر صالحی خواهند بود که اگر مساله صحت داشته باشد از ایشان حتما سوال خواهد شد و دکتر صالحی باید پاسخگوی این کار باشند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما امروز نیاز به انگلستان نداریم و آنها تلاش می کنند به هر نحویی در ایران جای پا داشته باشند ؛ با توجه به کاهش و قطع رابطه به وجود آمده با انگلستان ، این نوع تلاش وزارت امور خارجه جای سوال دارد و با اصل حکمت و مصلحت سیاست خارجی ما مغایرت دارد.

وی در خاتمه گفت: اگر این اقدام برای برقراری رابطه باشد باید این وزیر پاسخگو شود ؛ اما ابتدا باید صحبت های ایشان را در کمیسیون بشنویم ، سپس اقدام خاص صورت گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها