کد خبر: ۶۲۱۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
اولین تیر ترکش علی فتح الله زاده مدیر عامل شکست خورده استقلال در فصل نقل و انتقالات بعد از پریدن کریم انصاریفر و قرمز پوش شدن وی، دامن مجید صالح دستیار اول امیر قلعه نوعی در استقلال را گرفت. گویا مجید صالح قبل از عقد قرارداد با استقلال قول و قرارهائی با آبی های پایتخت گذاشته بود تا از نفوذ خوبی که به واسطه سابقه مربی گری اش در سایپا روی بازیکنان این تیم داشته استفاده کرده و کریم انصاریفر را استقلالی کند.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام،   اما انگار کسانی که نفوذ بیشتری روی انصاریفر داشتند توانستند او را راضی به انتخاب پیرهن سرخ کنند و همین موضوع واکنش فتح الله زاده را نسبت به مجید صالح در پی داشت.

 بنا بر همین گزارش مدیرعامل استقلالی ها که از اتفاقات اخیر در فصل نقل و انتقالات اصلا رضایت ندارد چرا که حتی در مخیله اش هم نمی دید که مدیری در ترکاندن بمب روی دست او بلند شود چه رسد به یک مدیر تازه کار و تازه از راه رسیده، به نوعی این موضوع را متوجه مجید صالح می داند و حتی در واکنش به این موضوع در محفلی خصوصی به نزدیکان مشترک خودش و صالح گفته که مگر قرار نبود این آقا انصاریفر را استقلالی کند؟

در همین رابطه باید گفت که چنین به نظر می رسد قبل از عقد قرارداد مجید صالح با استقلال یکی از صحبت هائی که به جدیت مطرح شده بود و صالح نیز در رابطه با آن قول همکاری را داده بود، همین استقلالی کردن کریم انصاریفر بوده. اما با توجه به عدم توفیق وی برای این منظور چه بسا که در روزهای آینده شاهد شکر آب شدن روابط مجید صالح و علی فتح الله زاده هم باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها