کد خبر: ۶۲۱۴۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
يك عضو كميسيون اجتماعي گفت: عاملي كه باعث مي شود جوانان ما حجاب داشته باشند معلومات است و اگر اين معلومات به همه جوانان داده شود همه‌ آن‌ها طبق ارزش‌ها رفتار خواهند كرد.

مهدي عيسي‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) درباره نحوه مواجهه با افراد در طرح برخورد با بدحجابي گفت: جامعه ما يك جامعه اسلامي است، ما براي تثبيت اين انقلاب، جوانان بسياري داده‌ايم؛ انقلاب با آرمان‌ها و اهداف ويژه در حال دنبال شدن است و تا امروز هم با همين روحيه نظام را حفظ كرده‌ايم.

وي با تاكيد به اين‌كه «مردم بايد براي آرمان‌ها ارزش قائل باشند» در عين حال در مورد نقش مجريان چنين طرح‌هايي در اجراي صحيح طرح‌ها گفت: مجريان بايد به اين مساله توجه كنند كه هرچند اين كار جهاد اكبر است اما رفتارها نبايد به گونه‌اي باشد كه مردم بدبين شوند بلكه بايد فرهنگ اسلامي را به جايي برسانيم كه جاي هيچ تذكري نباشد.

اين عضو كميسيون اجتماعي با تأكيد بر اين‌كه «سگ‌بازي و سگ‌گرداني در شان جامعه اسلامي نيست و مردم بايد بدانند كه در جامعه‌اي زندگي مي‌كنند كه بيشترين احترام به جوانان و زنان گذاشته مي‌شود» ادامه داد: مجريان اين طرح‌ها بايد بعد فرهنگي و آگاهي‌رساني را بيشتر مورد توجه قرار دهند، با اعمال فشار و زور نمي‌توان كاري از پيش برد، ضمن اين‌كه نيروي انتظامي هم به تنهايي نمي‌تواند همه اهداف را محقق كند بلكه همه بايد در راستاي از بين بردن اين آفت‌ها فعاليت كنند.

وي تأكيد كرد: اگر مردم آگاهي كافي داشته باشند رفتارهاي ناشايست انجام نخواهند داد، همان‌طور كه آن‌هايي كه حجاب دارند با زور اين حجاب را قبول نكرده‌اند، بلكه در اين مورد معلومات بيشتري دارند، اگر همه‌ مردم اين معلومات را داشته باشند رفتارهاي شايسته انجام خواهند داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
فري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۲ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
پيامبراعظم مافرموده لا اكراه في الدين
ولي اكثر روحانيون و مسئولين در جهت اجراي شريعتي كه آن حضرت براي جامعه به ارمغان آورده از واژه هاي بايد و نبايد استفاده مي كنند براي همين هم نتيجه عكس مي گيرند چون شجاعت و ديد بالاي آن حضرت در آنها وجود حقيقي ندارد و ظاهري است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها