کد خبر: ۶۲۱۰۲
زمان انتشار: ۰۲:۱۳     ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
کسی نمی گوید حسین ماهینی 7سال پیش در اوج جوانی به خاطر 3میلیون از بوشهر و خانواده جدا شد و به استقلال اهواز رفت و این همه سختی کشید تا به اینجا برسد.

سایت گل- مسعود نظرزاده مدافع بوشهری شاهین فصل آینده را زیر نظر قاسمپور سپری می کند. او راهی کرمان شده تا در تیمی که گفته می شود این فصل دغدغه مالی ندارد بدون اضطراب و استرس های فصل گذشته توپ بزند. گفت و گوی سایت گل با نظرزاده را بخوانید.

جدایی از شاهین و رفتن به کرمان پس از یک فصل کابوس وار. سخت بود؟

سخت ؟نمی دانم! گاهی اوقات سختی ها هم طعم شیرینی می دهند اما به نظرم پایان داستان از همه اش سخت تر بود.کاش همه آن سختی ها پیش می آمد اما سقوط نمی کردیم.این برایم سخت بود.اگر با همه آن سختی ها و مشت ها و حکایات عجیب و غریب ، تیم در لیگ می ماند سختی ها شیرین می شد.

بوشهر بدون فوتبال روزهای تلخی را سپری می کند.شاهین به کجا می رود؟

فعلا تمرکزم روی مس است. فقط می دانم همشهریان و هم استانی هایم روزهای دور از فوتبال را سخت تحمل می کنند. روزهایی که می دانند تا یک سال آینده قرار نیست دیدار مهم و بزرگی در بوشهر برگزار شود. کاش این برای تصمیم گیرنده ها به مثابه یک شوک باشد. همه بازیکنان شاهین از این تیم جدا شده اند و حالا باید یک ساختار تازه بنا نهند. امیدوارم شاهد بازگشت این تیم به لیگ برتر باشیم.

لیگ آینده لیگ پر تب و تابی است.4ونیم تیم از لیگ برتر می افتند و دو ونیم تیم از دسته اول صعود می کنند.شما چه می کنید؟

مس تیم خوبی بسته و کادر فنی خوبی دارد. مسئولان تلاش کرده اند بدون دغدغه کارمان را آغاز کنیم و اینجا هم هواداران پرشوری دارد. امیدوارم جایگاهی در خور شان کرمان کسب کنیم.

هم پستی تو که اتفاقا" همشهری تو هم هست ( ماهینی) هم ملی پوش شد و هم گویا با رقمی درشت به پرسپولیس رفت و هم می گویند پورشه یا BMW گرفته. مس هم از این پول ها می دهد؟

حسین بازیکن بزرگی است و هرچه گرفته باشد حقش است. من را با همشهری ام در نیاندازید( خنده) رسیدن به تیم ملی هم حق او بوده. روزهایی که حسین روی ماسه های داغ ساحل بوشهر پابرهنه فوتبال بازی می کرد را کسی یادش نمی آید. روزهایی که در آن هوای شرجی نفس کشیدن هم سخت می شود چه برسد دویدن دنبال توپ را نمی بینند. کسی نمی گوید حسین ماهینی 7سال پیش در اوج جوانی به خاطر 3میلیون از بوشهر و خانواده جدا شد و به استقلال اهواز رفت و این همه سختی کشید تا به اینجا برسد. بعضی ها فکر می کنند ماهینی شب خوابیده صبح به او گفته اند بیا پرسپولیس.از این که بگذریم قرارداد من هم با مس در چارچوب قانون است. در مس ازپرداخت های آنچنانی خبری نیست.

خودت سابقه بازی در مس رفسنجان را داری. این می تواند یکی از عوامل حضورت در مس باشد؟

از آن دوران خاطرات خوبی دارم و مردم کرمان هم مردم مهمان نوازی هستند. قطعا" آن تجربه در بازگشتم به این استان تاثیر گذار بود و دوست دارم روزهای خوبی را در مس سپری کنم.

این مس آسیایی می شود؟

هر تیمی دوست دارد موفق باشد. باید لیگ شروع شود و عیار رقبا را هم دید تا بتوان پاسخ این سئوال را داد.مس یک بار آسیایی شده و این استان نشان داده چنین پتانسیلی را دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها