کد خبر: ۶۲۰۸۲
زمان انتشار: ۰۰:۳۶     ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هنر من این است که در شرایط سخت و در حالیکه پول ندارم بازیکن می خرم وگرنه جذب بازیکن با قیمت بالا که هنر نیست.
علی فتح الله زاده خویی مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در گفت و گو با جهان به موضوعات مختلفی اشاره کرد که در زیر متن صحبت های وی را می خوانید:

فاصله مدیران با خبرنگاران

متاسفانه برخی از مدیران با خبرنگاران و مطبوعات فاصله گرفته اند و برخی فاصله ها خصمانه است در حالی که همه ما بر یک کشتی سوار هستیم و باید برای اعتلای فوتبال تلاش کنیم.

نمی توانم دروغ بگویم

از آن مدیرانی نیستم که بگویم روزنامه نمی خوانم بلکه هر روز روزنامه ها را می خوانم و البته بعد از خواندن آنها تا یک ساعت حالم خراب است. برخی از مدیران به دروغ می گویند ما روزنامه نمی خوانیم در حالی که هر روز صبح همه نشریات را می خوانند.

تقصیر تلویزیون نیست

اگر حق باشگاهها از پخش تلویزیونی را نمی دهند مقصر تلویزیون نیست بلکه مجلس باید به بودجه این کار فکر کند. اگر حق ما را از بابت پخش بدهند دیگر مشکلی نخواهیم داشت.

مسابقه ژیان با بنز!

مدیری که ده سال خاک این فوتبال را خورده باید با دست خالی با مدیری که به امکانات دولتی و بودجه دسترسی دارد رقابت کند که این رقابت مثل این است که یک پسر بچه ۱۰ ساله را سوار بر بنز کنید و بگویید با یک راننده فرمول یک که سوار ژیان است تا کرج مسابقه دهد!

سقف اتاق بجای سقف قرارداد!

کجای دنیا می گویند باید با بازیکنان فقط با این مبلغ قرارداد ببندید؟ ما که تا حالا سقف قرارداد ندیدده ایم و فقط زیر سقف اتاق قرارداد بسته ایم!

۱۶ ساعت کار روزانه

روزی ۱۶ ساعت کار می کنم که نصف آن صرف فکر کردن به درآمدزایی و هزینه کردن اختصاص دارد و بخشی از آن هم باید از دید بازیکنان که طلبکار هستند خودم را مخفی نگه دارم!

وضعیت مبهم جباری

هنوز با جباری به توافق نرسیده ایم اما با بقیه مشکلی نداریم و این بازیکنان به عشق استقلال حتی قید پیشنهادهای خوب خود را زدند؛ مثلا زندی با آنکه پیشنهاد ۷۰۰ میلیونی داشت با ما با مبلغ ۴۵۰ میلیون قرارداد بست.

هنر من

آقای رویانیان از دوستان من هستند و برایشان آرزوی موفقیت دارم اما بنده در حالی بازیکنان بزرگ را جذب می کردم که پولی نداشتم و هنرم این بود که بازیکنان بزرگ را زیر قیمت می خریدم و از آنها تخفیف می گرفتم وگرنه خریدن بازیکنی که مثلا ۵۰۰ میلیون می ارزد با ۱میلیارد و نیم که هنر نیست.

برخی رسانه ها درباره ما هوچی گری می کنند وگرنه تیمی که فصل قبل قهرمان حذفی و سوم لیگ شده بازیکنان زیادی نمی خواهد و ما تلاش کردیم مهره های خودمان را حفظ کنیم و این پرسپولیس بود که با توجه به نتایج فصل قبل خود باید کلی بازیکن می خرید.

چطوری شدیم تهکشانی؟!

تا دیروز دز مطبوعات کهکشانی بودیم حال چطوری شده ایم تهکشانی؟ مگر چه اتفاقی افتاده است؟ ما که یارهای خود را حفظ کرده و تیم مان را هم تقویت کرده ایم.

مظلومی و آب نمک!

اینکه می گویید همه اطرافیان آقای مظلومی مثل پورحیدری، رجبی، بیانی و ... در استقلال حفظ شده اند، مسئله خوبی است چون ما دوست داریم در خدمت همه استقلالی ها باشیم و خود آقای مظلومی را هم در آب نمک گذاشته ام.

ماجرای چاقوی قصابی در تمرین استقلال

در ماجرای درگیری در کمپ استقلال برخی شیطنت کردند و گفتند فردی که در محل با چاقو حاضر بوده خلافکار و طرفدار آقای قلعه نویی است درحالیکه آن فرد هم استقلالی بود و هم در کنار قصاب کمک می کرد. فردی که هم قصاب اصلی بود با شلوار آبی در محل حضور داشت که او نیز استقلالی بود؛ قرار نیست که همه قصاب ها پرسپولیسی باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۲۴
۲۲
آقای فتح ا... زاده عملکرد خودشون رو در نقل و انتقالات سالهای پیش رو فراموش کردن.یادشون رفته با پیشنهاد اغوا کننده ای که به هاشمی نسب دادن هم میلیون ها پرسپولیسی رو دلگیر کردن هم پای رقم های نجومی رو به فوتبال باز کردن و خیلی موارد دیگه.ایشون که دم از احترام به تیم رقیب رو میزدن دارن شخصیت واقعی خودشون و نشون میدن
پاسخ
سيامك
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۲۴
۲۴
آقاي دكتر... برات متاسفم كه وقتي كم مياري ازروي حسادت پاي پرسپوليس رووسط ميكشي فراموش نكردي استقلال هم 6تا خورده هم تارده سيزدهم رفته دم رويانيان گرم آقاي دكتر...
پاسخ
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۱ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۴
۱۸
این فتح اله زاده هم عجب آدمیه ! از رو نمیره . چند تا عکس جالب ازش توی Pinpersia.com دیدم . ردیف ششم عکس ها رو ببینید .. ممنون
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۷
۱۸
سلام جون به لب شدیم از لافهای حاجی قصاب .یکی نیست جلوی این آدم خوب رابگیردبابانه به اون کارهای پارسالش ونه به امسالش
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۲ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۹
۱۷
گربه دستش به گوشت نمیرسه می گه بو می دهه....................
پاسخ
اسلام نظری از هرمزگان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۸
۱۴
سلام این آفای دکتر فتح الله زاده چه رویی داره از رو هم نمیره آقای دکتر یادت رفته پارسال خودت میلیارد میلیارد بازیکن می خریدی ولی امسال که آقای رویانیان زده رو دستت که خیلی هم دمش گرم شما اومدی حرف از سقف قرارداد میزنی آقای دکتر یادت رفته تا دیروز چی کار میکردی بازیکن میاوردی با قراردادنجومی ولی امسال آقای رویانیان که رو سر ما جا داره دماغت رو سوزوند داری حرف از سقف میزنی واقعا پررویی چه رویی داری خوشم میاد از رو هم نمیری فقط بگم سردار رویانیان دمت گرم که علی کریمی رو برگرداندی خیلی مردی سردار رویانیان پرسپولیس سرور استقلال . پرسپولیس6-0استقلال دمت گرم سردار خیلی مردی روی حاج فتح... رو کم کردی بازم بگم خیلی مردی سردار رویانیان امیدوارم که موفق باشی به امید تیمی رویایی در فصل آینده یه بار دیگه بگم خیلی مردی سردار رویانیان
پاسخ
جلیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۹ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۹
۱۵
به نظر من استقلال درمانده فقط با اخراج حاج فتل میتواند یک بمب بترکوند.
پاسخ
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۸
۱۴
بچه ها حاجی فتل کم آورده ولش کنید دیگه
پاسخ
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۲۰
۲۲
میدونم همتون برسبولیسی هستید لطفا توهین به حاجی نکنید جاش تو قلب ما استقلالی هاست
پاسخ
حسن
ICELAND
۱۸:۲۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۵
۱۳
چطور تا پارسال که حاجی فتل و امیر قلعه مخالف سقف قرارداد بودند که خود قلعه نویی هم گفت به شرطی در تراکتور می مانم که بازیکنان خوب بگیرند این تیم می خواد نماینده ایران در آسیا باشد و تیم بین المللی هست و باید سرمایه گذاری زیادی روش صورت بگیرد و خودش هم که یک و نیم میلیارد از این تیم گرفت حالا موافق قانون سقف قرارداد شده اند من از پرسپولیسی ها تعجب میکنم که جواب حاج فتل را نمیدهند
پاسخ
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۵
۱۶
همه با حاجی بد شدنه .دست به دست هم گذاشتن تا استقلال خراب کنن اماحاجی مرد روزای سخته میبینید جکار میکنه
پاسخ
اميرايزددوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۱
۷
به نظرمن هردو تيم پرسپوليس و استقلال كاملا قابل احترامند و هم هواداران محترمشون ولي آن چيزي كه مسلمه پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات بسيار بسيار موفق تر از استقلال بوده من تعجب ميكنم استقلال در جام باشگاههاي آسيا چه جور ميخواد غرور ميليونها ايراني رو حفظ كنه بخدا با اين تيم درپيتي مثل پارسال پرسپوليس و استقلال جز آبرو ريزي در مقابل عربهاي بي خاصيت حاشيه هميشه خليج فارس هيچي عايدش نميشه (البته بلا نسبت مردم عرب زبان با غيرت ايراني )
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۲ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۹
۱۴
حاجی فتل مرد روزهای سخت.به کوری چشم پرسپولیسی ها قهرمانیم.با وجود ژنرال مشکلی نیست
پاسخ
lمحسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۳
۶
چرا انقدر داغ کردی حاجی؟ خدا نکرده پس می افتی ودانشگاه باکو از داشتن این دانشجوی دکترا نابغه و شهریه هاش! محروم میشه! فوتبال ایران هم مدیری به طنازی شما از کجا گیر بیاره!.از اینها گذشته یادته افتخار میکردی ومیگفتی به آرش برهانی گفته بودم به همه اعلام کنه پرسپولیسیه در حالی که با استقلال قرارداد امضا کرده بودو با دمت گردو میشکستی که پرسپولیسو سر کار گذاشتی (زمانی که قرارداد برهانی با پاس تموم شده بود).مرگ خوبه ولی فقط برا همسایه؟از طرف دیگه با این واکنش شدید و بچگانه مدیر عامل و هیات رییسه استقلال نتیجه میگیریم که در سالهای گذشته که جنابعالی در نقل وانتقالات یکه تازی میکردید چقدر مسیولان پرسپولیس جنتلمنانه رفتار میکردند
پاسخ
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۸
۱۳
سلام .
حاجی جون همه پرسپولیسها هنوز که هنوزه بابت تیمی که تو پارسال بستی حسادت میکنندو غبطه می خورندو به عبارتی هنوز از تب در نیومدن ، انصافا فصل قبل با دست خالی اندازه 3 تا فصل تیمو بستی ، ما امسالم تا دقیقه 90 منتظر هنر و ضربه شصتت میمونیم ، انشااله که موفق میشیو خدا هم یار و یاورته و ما همه هوادارای عاشق اس اس کنارت هستیم...
پاسخ
lمجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۴ - ۰۱ تير ۱۳۹۱
۸
۱۰
واقعا فتح اله زاده عمروعاص زمانه دیگه حنات رنگی نداره فتل...سرداروعشقه
پاسخ
شاهین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۱
۹
۴
حاجی فتل بازار مبل... بانک تات... علی انصاری ....یادته حاجی
پاسخ
فتل گلابي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۱
۸
۶
من به فتول پيشنهاد ميكنم اينقدر مصاحبه نكنه چون فقط خودش رو داره ضايع مي كنه ،به مصاحبه هاي چند روز گذشتش مراجعه كنيد هر حرف و قولي داد عكسش اتفاق افتاد به هرحال آدمها كه كم ميارن شروع به جنگ رواني ميكنند كه تو اينكارم موفق نبود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۷ - ۰۱ تير ۱۳۹۱
۷
۶
حاجی خوب دون پاشیدی برای پرسپولیسی ها که بازیکن 500 م را51/1م خریدن وکلی هم حال میکنن شاید از رتبه 12 به 10 برسن
پاسخ
محمد از کرمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۱
۴
۷
به کوری چشم دشمنان پرسپولیس بهترین ها را خریده وقهرماااااااااااااانه
پاسخ
بیدگلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۹ - ۰۱ تير ۱۳۹۱
۵
۴
پرسپولیس با این تیم حتما رتبه سوم تا پنجم لیگ را به دست خواهد آورد0وسهمیه اسیا را کسب می کند0
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۶ - ۰۲ تير ۱۳۹۱
۳
۵
ببین گردلی پارسال هم با اون همه ادعا زدیمتون دیگه امسال پرپرتون میکونیم حاج فتل گردلی
پاسخ
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۱
۳
۶
حاجی کم آورده رویانیان ببر پلنگ اورده
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۱
۴
۴
حاجی خودت میدونی جام حذفی را چه جوری بردین، الان هم خرید بازیکن حتی با قیمت گرانتر بهتر از دوپینگ کردن و با زد بند قهرمان شدن. اگه پزسپولیس با این وضع قهرمان بشه، از عرضه خودشه و اگه قهرمان نشه از بی عرضگی اش است. اما دخل و تصرف کردن تو برنامه ها و زد و بند با رئیس سازمان لیگ برای تعیین زمانی که پرسپولیس اکثر بازیکنانش مصدوم و محروم بودند از یک طرف و دوپینگ کردن بازیکنان استقلال که مورد محبت و تشویق فدراسیون نشینان واقع شد از سوی دیگر ، هنری است که ففقط در تیم استقلال تجلی میابد.
پاسخ
رسولی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۴ - ۰۲ تير ۱۳۹۱
۵
۷
پرسپولیس دجار غرور کاذب شده امسال هم بهتر از پارسال در جدول رتبه ای نخواهد داشت . جوجه را اخر پاییز خواهند شمرد.پارسال هم پرسپولیس از نظر مهره کم نداشت مشکل این تیم ریشه ایست
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۱
۳
۳
همه این ها زیر سر قلعه نویی هست اگه نتیجه نگیره همه رو بهم میریزه حاج فتل کاره ای نیست هی من من میکه
پاسخ
محمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۴ - ۰۳ تير ۱۳۹۱
۲
۱
علی اینو ساکت کن دیگه......

بقول امیرخان مظلومی کش
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها