کد خبر: ۶۲۰۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۶     ۰۵ آبان ۱۳۸۹
اخیرا این سایت پس از انتشار سخنان هاشمی در دیدار با بادامچیان که نکاتی درباره فرزندان خود گفته بود، به بازنشر سخنان چند سال پیش هاشمی اقدام کرده است که در آن تاکید می کند، وقتي پاي امتحان پيش مي آيد بايد از عشق زن و فرزند بگذريم.
سایت اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی به وی طعنه سیاسی زد.

به گزارش 598، به نقل از جهان، این سایت از زمان راه اندازی در هر برهه زمانی و به مناسبت های روز، بخشی از سخنان تاریخی وی را منتشر  و به نوعی نظر وی درباره موضوعات روز را نیز از این طریق مطرح می کند.

اخیرا این سایت پس از انتشار سخنان هاشمی در دیدار با بادامچیان که  نکاتی درباره فرزندان خود گفته بود، به بازنشر سخنان چند سال پیش آقای هاشمی اقدام کرده است که در آن تاکید می کند،  وقتي پاي امتحان پيش مي آيد بايد از عشق زن و فرزند بگذريم.

این درحالی است که وی طی چند ماه گذشته نسبت به تخلفات فرزندان و سخن ساختارشکنانه همسر خود در روز انتخابات هیچ موضعی نگرفته است.

اين متن، عنوان مطلبي است كه سايت رسمي هاشمي رفسنجاني از قول وي منتشر كرده است. سايت «هاشمي رفسنجاني. آي آر» با مرور خاطرات هاشمي رفسنجاني مربوط به سال 1348 مي نويسد: 41 سال قبل غروب هفتم اسفندماه، مسجد هدايت حال و هوايي خاص دارد، فضاي تنگ و خفقان آور رژيم ستم شاهي و حلقه محاصره امنيتي روز افزون «ساواك» در غياب «امام در تبعيد»، مسير حركت نهضت را با دشواري هاي فراواني روبرو نموده است، «شيخ اكبر 35ساله» كه نيك مي داند «ساواك» گام به گام حركات و سخنان او را زير نظر دارد با گامهايي استوار پاي به محراب مسجد هدايت مي گذارد نماز را به امامت آيت الله طالقاني اقامه مي كند و پاي بر منبر مي گذارد و نگاهي گذرا به صفوف شنوندگان مي اندازد، روحاني جوان با ديدن چهره هايي نظير مهدي بازرگان، محمدعلي رجايي، يدالله سحابي، عباس شيباني و... در ميان جمعيت، انديشه اي كوتاه در كلام خويش مي كند و دل به ياد امام و مرادش مي سپارد و مي گويد <از هيچ چيز در دنيا نبايد ترسيد، هرگاه مسئله امتحاني در پيش آيد داشتن نيت خوب و ادعاهاي پوچ و خالي قابل قبول نيست، براي هر نسل يك نوع امتحان پيش مي آيد ولي چه امتحاني بالاتر از آن كه در مسائل اجتماع و مرتبط با مردم، از زن و فرزند و پول به خاطر علاقه به خدا درگذريم، فداكاري قلبي سودي ندارد، قدري شجاع باشيد!>
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها