کد خبر: ۶۱۹۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۳۰ خرداد ۱۳۹۱

سايت گل – وحيد طالب لو دروازه‌بان فصل گذشته شاهين بوشهر فعلا مراحل درماني مصدوميتش را پشت سر مي‌گذارد و تصميمي براي فصل آينده نگرفته است.

طالب لو در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل ابتدا در مورد وضعيت فعلي‌اش مي‌گويد:« در حال حاضر به صورت سبك وزنه مي‌زنم و نرمش و دويدن هم جزو برنامه‌هايم است. هنوز معلوم نيست چه زماني بتوانم تمرينات دروازه‌باني را به صورت كامل انجام دهم ولي شرايط خوبي دارم. هفته آينده هم دوباره از دستم عكس خواهم گرفت.»

از طالب‌لو مي‌پرسيم كه در حال حاضر با كدام تيم به صورت جدي در حال مذاكره هستي كه او مي‌گويد:« فعلا با هيچ تيمي مذاكره جدي ندارم. البته در اين چند هفته هواداران استقلال خيلي به من لطف داشتند. آنها وقتي مرا در خيابان مي‌بينند يا از طريق ايميل زدن يا تماس گرفتن به من مي‌گويند كه چرا به استقلال برنمي‌گردم.  حتي برخي از آنها از من ناراحتند كه چرا برنمي‌گردم ولي وقتي من از استقلال پيشنهادي ندارم چطور مي‌توانم برگردم؟»

طالب لو در خصوص شايعه حضورش در تراكتورسازي مي‌گويد:« من قبلا با آنها مذاكره كردم و جديد صحبتي با مسوولان اين باشگاه نداشتم. فعلا عجله‌اي براي انتخاب تيم ندارم و براي من در حال حاضر سلامتي‌ام از همه چيز مهمتر است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها