کد خبر: ۶۱۹۶
زمان انتشار: ۱۷:۲۲     ۰۵ آبان ۱۳۸۹
در این جلسه که رئیس دفتر مقام معظم رهبری ، لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه دیگر نمایندگان این استان در خانه ملت حضور داشتند، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری تصمیمات ویژه ای برای ارتقاء سطح استان قم در بخش های مختلف اتخاذ شد.

همزمان با سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم، صبح امروز چهارشنبه جلسه ویژه هیات دولت به ریاست معاون اول رئیس جمهور در این استان برگزار شد .

به گزارش 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در این جلسه که رئیس دفتر مقام معظم رهبری ، لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه دیگر نمایندگان این استان در خانه ملت حضور داشتند، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری تصمیمات ویژه ای برای ارتقاء سطح استان قم در بخش های مختلف اتخاذ شد.


سرمایه گذاری در بخش های زیربنایی ، مسکن ، انرژی ، صنعت و کشاورزی و توسعه آموزش بهداشت از جمله تصمیمات هیئت دولت در جلسه امروز بود .

در این جلسه آقای لاریجانی و سایر نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به مناطق محروم استان قم شدند که معاون اول رییس جمهور رسیدگی به این گونه موارد را از اولویت های کاری دولت اعلام کرد.

























نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها