کد خبر: ۶۱۹۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۳۰ خرداد ۱۳۹۱

* بادامکی ملوانی شد، شاید اولادی هم برگردد

حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین در نشستی که با پژمان نوری، مازیار زارع و جواد شیرزاد سه بازیکن انزلی‌چی داشت با آنها به توافق رسید تا در فصل دوازدهم لیگ برتر پیراهن تیم شهرشان را برتن کنند.
نوری و زارع که چند پیشنهاد هم داشتند، دیروز با قراردادی یک‌ساله به ملوان پیوستند در ضمن جواد شیرزاد بازیکن فصل پیش استقلال هم قراردادی یکساله امضا کرد.
حسین بادامکی و مهرداد اولادی دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس هم در حال مذاکره با ملوان هستند و گفته می شود که این دو بازیکن هم در آستانه ملوانی شدن قرار دارند. بادامکی مذاکراتی جدی با هدایتی و صادق درودگر سرپرست موقت باشگاه انجام داده و حضور او در ملوان قطعی شده است در ضمن قرار است اولادی هم بعد از گرفتن برگه تسویه حساب از پرسپولیس راهی ملوان شود.
 

* 5 بازیکن با آلومینیوم هرمزگان قرارداد بستند ؛ 2 برزیلی هم در راهند
تمرینات آلومینیوم هرمزگان در پردیس کرج در حال برگزاری است. این تیم تا یکشنبه هفته آینده در کرج تمرینات خود را پیگیری می کند و سپس برای برگزاری اردوی دوم خود راهی مشهد می شود.
تاکنون رضا ناصحی، امجد شکوه مقام، محسن حمیدی، بهنام داداشوند و مهدی محمدزاده با این تیم قرارداد بسته اند و قرار است به زودی دو بازیکن برزیلی هم به جمع تیم اضافه شوند.
مسئولان باشگاه آلومینیوم هرمزگان تا چندی قبل تکلیف تیم را روشن نکرده بودند. هفته گذشته با بازیکنان تسویه حساب و سپس تمرینات تیم را آغاز کردند.
میثاقیان هدایت آلومینیوم را بر عهده دارد و آرتا منهاجی به عنوان دستیار اول وی را همراهی می کند. محمدرضا مولایی بدنساز فصل گذشته استقلال هم همکاری خود را با این تیم آغاز کرده است.
 

* مدافع نفت تهران به ملوان انزلی پیوست
سیامک کوروشی امروز با عقد قرارداد دو ساله به باشگاه ملوان انزلی پیوست.
کوروشی فصل گذشته در نفت تهران توپ می زد. ملوان تاکنون پژمان نوری، مازیار زارع و جواد شیرزاد را جذب کرده است.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها