کد خبر: ۶۱۷۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
در سه، چهار سال اخير هم بحث حضورم در اين تيم مطرح بود و حتي هواداران پرسپوليس در بازي‌هاي اين تيم مقابل سايپا مرا مورد لطف قرار مي‌دادند و تشويقم مي‌كردند
سايت گل – كريم انصاري‌فرد سرانجام ديروز تصميم نهايي‌اش را گرفت و به دفتر باشگاه پرسپوليس رفت تا قراردادش را با اين تيم امضا كند. او حالا يكي ديگر از مهره‌هاي تيم كهكشاني پرسپوليس است و خيلي‌ها منتظرند تا ببينند آقاي گل فصل گذشته ليگ برتر چه عملكردي در پرطرفدارترين تيم ايران خواهد داشت. انصاري‌فرد كه البته با پيشنهاد جدي استقلال هم روبه‌رو بود در مورد پيوستن پرسپوليس و مسائل مختلف ديگر به سوالات خبرنگار سايت گل پاسخ مي‌دهد.

چطور شد كه به يكباره از سمت استقلال به پرسپوليس چرخيدي و با اين تيم قرارداد امضا كردي؟

من سمت هيچ تيمي نبودم و پيشنهادها را بررسي كردم تا تصميم نهايي را بگيرم. برادر من يك جلسه با مسوولان استقلال داشت و من هم گفته بودم كه آقاي فاضلي به عنوان مديربرنامه‌هايم نيز بايد در جريان باشد. به عنوان يك بازيكن پيشنهادها را بررسي كردم و تصميم گرفتم به پرسپوليس بروم. در سه، چهار سال اخير هم بحث حضورم در اين تيم مطرح بود و حتي هواداران پرسپوليس در بازي‌هاي اين تيم مقابل سايپا مرا مورد لطف قرار مي‌دادند و تشويقم مي‌كردند. اميدوارم در اين باشگاه عملكرد خوبي داشته باشم و هواداران پرسپوليس را خوشحال كنم.

مثل اينكه يكي از شرط‌هايت اين بود كه نصف قرارداد را همان اول بگيري و گويا استقلالي‌ها برعكس پرسپوليسي‌ها با خواسته تو مخالفت كردند؟

من هيچ پيشنهادي به استقلال ندادم و فقط پيشنهادها آنها را بررسي كردم. در اين سال‌ها هر وقت پاي ميز مذاكره نشستم هيچ وقت پيشنهاد ندادم و سعي كردم بيشتر شنونده باشم و پيشنهادها را بررسي كنم.

مي‌گويند يك و نيم ميليارد از پرسپوليس گرفته‌اي؟

خير من چنين مبلغي نگرفته‌ام.

واقعا براي مذاكره با پرسپوليس هم شرطي نگذاشتي؟

خير، من فقط پيشنهاد اين تيم را بررسي كردم.

فكر نمي‌كني خيلي‌ها اين حرف تو را كه گفتي به خاطر پول به پرسپوليس نيامدم را باور نكنند؟

من بعد از بستن قرارداد هم گفتم كه سه، چهار سال بحث حضورم در اين تيم مطرح بود ولي شرايط مهيا نشد. مطمئن باشيد همه چيز پول نيست در ضمن پرسپوليس آنقدر تيم بزرگي است كه خيلي از بازيكنان دوست دارند در آن بازي كنند.

مطمئنا سقف قرارداد را رعايت نكردي، درست  است؟

هر بازيكني وقتي به هر تيمي كه مي‌رود به اندازه حقش پول مي‌خواهد و هيچ كس  حاضر نيست به بازيكن بيشتر از حقي كه دارد پول بدهد. اين مبالغي كه رسانه‌ها نوشتند اصلا صحت ندارد و قرارداد من با پرسپوليس يك قرارداد معقولانه است.

با اين هم حاشيه و هياهو كه در مورد انتخاب تيم تو وجود داشت فكر نمي‌كني حالا يك بار سنگين روي دوش تو قرار گرفته است؟

واقعا همين‌طور است و فكر مي‌كنم وظيفه بسيار سنگيني دارم ولي به هواداران پرسپوليس قول مي‌دهم كه از جان مايه بگذارم و نهايت تلاشم را براي موفقيت اين تيم انجام دهم. بايد تمرينات خودم را اضافه كنم تا بتوانم بهترين عملكرد را داشته باشم.

اگر بازيكني مثل انصاري‌فرد در دهه 60 در فوتبال ايران حضور داشت، در بين آن همه ستاره چقدر قيمت و اعتبار داشت؟

نمي‌دانم اگر آن زمان بودم چه جايگاهي در فوتبال ايران داشتم ولي الان خدا كمكم كرده و جايگاه خوبي دارم. فوتبال روز به روز پيشرفت مي‌كند و كار فوتباليست هم سخت‌تر مي‌شود مطمئنا فوتبال الان با آن زمان از لحاظ خيلي چيزها قابل قياس نيست.

مي‌گويند به خاطر ترافيك مهاجم در استقلال به اين تيم نرفتي، درست است؟

اگر قرار بود به استقلال بروم با عنوان آقاي گل ليگ به اين تيم مي‌رفتم و مشكلي براي رقابت با مهاجمان استقلال نداشتم. من با تمام فورواردهاي استقلال دوست هستم و در پرسپوليس هم همين‌طور. در پرسپوليس هم بايد رقابت كنم تا جايگاه خوبي داشته باشم.

دوست داري دنيزلي برگردد و با او كار كني؟

متاسفانه هنوز تكليف سرمربي مشخص نيست ولي اميدوارم هر اتفاقي كه رخ داد به نفع پرسپوليس باشد و سال خوبي داشته باشيم. من اطلاعي ندارم كه او مي‌آيد يا خير.

راستي مي‌گويند حضور تو در پرسپوليس مقدمه‌ بازگشت علي دايي به اين تيم است. آيا قرار است دايي به پرسپوليس بيايد؟

من از آمدن علي آقا به پرسپوليس بي‌خبر هستم و اين مسائل به مديريت باشگاه مربوط مي‌شود. باور كنيد چيزي در اين زمينه نمي‌دانم.

مثل اينكه حضور محمدرضا خلعتبری هم در پرسپوليس قطعی شده، خبر داری؟

خير اطلاعي ندارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها