کد خبر: ۶۱۶۷۹
زمان انتشار: ۰۳:۳۶     ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
 باشگاه استقلال در واکنش به جدایی تیموریان و صید ستاره فصل نقل و انتقالات از سوی پرسپولیس خبر از تمدید قرارداد 3 ستاره تیمش داد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ استقلالی ها که در کمتر از چند ساعت دو خبر بد را در بازار نقل و انتقالات شنیدند ، سعی کردند تا با گفتن درباره تمدید قرارداد 3 ستاره تیم شان بر اثرات منفی این دو خبر سرپوش بگذارند. علی فتح الله زاده که امروز دو مرحله با مدیر برنامه های مهدی رحمتی و پژمان منتظری و خسرو حیدری مذاکره کرده در حالی که هنوز با هیچ یک از این 3 بازیکن به مرحله قرارداد داخلی نرسیده اما خبر از تمدید قراردادهای این 3 برای یک سال دیگر می دهد. او در این باره به خبرآنلاین می گوید:« با رحمتی و مدیربرنامه هایش به توافق کامل رسیدیم.

 از قول من بنویسید ، سید مهدی حتما فصل بعد را در استقلال خواهد بود. خسرو هم به رغم پیشنهاداتی که دارد از پیش ما تکان نمی خورد. قرارداد پژمان منتظری هم تمدید کردیم و از این بابت خیال همه راحت باشد.» او درباره آندو هم گفت:« از اول هم گفتم که او قصد رفتن به خارج را دارد. اگر در ایران می ماند ، شک نکنید که فقط برای استقلال بازی می کرد. البته به جای او با یک گزینه سرشناس و خوب اروپایی مذاکره کردیم که در همین چند روز آینده به تهران می آید.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها