کد خبر: ۶۱۴۱۷
زمان انتشار: ۰۱:۵۲     ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
«كريم‌انصاري‌فرد با پرسپوليس به توافق رسيد.» اين شايد تازه‌ترين شايعه آخر هفته بود درباره آقاي گل فصل يازدهم ليگ‌برتر كه به گوشمان رسيد؛ هرچند كه باشگاه رسميتي به آن نبخشيد. تا همين يكي دو هفته پيش هر آنچه از كريم‌انصاري‌فرد مي‌شنيديم درباره حضورش در استقلال بود كه خيلي هم جدي به نظر مي‌رسيد. حال آنكه اين بازيكن روزهاي اخير را به مذاكره با باشگاه‌نشين‌هاي پرسپوليس مشغول بوده و سرِآخر هم پيشنهاد سرخپوش شدن را پذيرفته است. 
به گزارش رجانیوز، انصاري‌فرد درحالي پاي ميز مذاكره با پرسپوليسي‌ها نشست كه با سپاهان هم مذاكره كرده بود اما شرط هميشگي‌اش- اينكه در صورت دريافت پيشنهاد خارجي، مي‌تواند هر موقع از فصل كه مايل بود، قراردادش را ناديده بگيرد و از فوتبال ايران برود- باعث شد اصفهاني‌ها پا پس بكشند. حال آنكه او در مورد مسائل كلي از جمله مبلغ قرارداد و نحوه ترانسفر شدنش با پرسپوليس به توافق رسيده و شرطش هم مقبول افتاده. 
 
جالب اما اينجاست كه ديروز مديران دو باشگاه سايپا و استقلال دوباره با انصاري‌فرد تماس گرفتند تا با تكيه بر پيشنهادهاي تازه‌شان بار ديگر با او وارد مذاكره شوند. در حالي كه به نظر مي‌رسد شماره 10 تيم‌ملي و آقاي گل فصل پيش ليگ‌برتر حالا ديگر تصميم نهايي خود را گرفته چرا كه پنج‌شنبه شب به مديران پرسپوليس اعلام كرده بود براي امضاي قرارداد سرخ آماده است. دراين‌باره سايت گل هم از قول يكي از مقام‌هاي باشگاه پرسپوليس نوشته: «حضور انصاري‌فرد در پرسپوليس صددرصد قطعي است و اين بازيكن با پرسپوليس به توافق نهايي رسيده است.» 
 
اين يعني تلاش‌هاي استقلالي‌ها هم ديگر كارگر نخواهد بود و حالا بايد منتظر امضاي قرارداد رسمي كريم‌انصاري‌فرد با پرسپوليس باشيم. بازيكني كه پرسپوليسي‌ها دو فصل پيش هم براي در اختيار گرفتن او خيلي تلاش كرده و حتي پذيرفتند كه تنها براي صدور رضايتنامه‌اش 500 ميليون تومان بپردازند. آن موقع اما قرارداد انصاري‌فرد با سايپا و مخالفت مديران اين باشگاه اجازه حضور در پرسپوليس را به او نداد تا اين بازيكن با دو سال تاخير سرخپوش شود آن‌هم با قراردادي كه مي‌گويند قيمتش 5/1 ميليارد تومان است و پيش‌پرداخت آن كمي متفاوت! به گونه‌اي كه قرار است او بابت بخشي از مبلغ قرارداد تازه‌اش يك دستگاه خودروي BMW مدل X6 از باشگاه پرسپوليس دريافت كند و اين ماشين در واقع پيش‌پرداخت قرارداد اوست. 
 
با وجود اخبار و شايعات دو روز اخير گفته مي‌شود خود انصاري‌فرد هنوز تصميم نهايي را نگرفته و طي امروز و فردا تيم جديدش را انتخاب مي‌كند.
 
اگر كريم و خلعتبری بياينــــد؟
 
پرسپوليس در خط دفاعي خوب بسته شده است. سيدجلال حسيني و محسن بنگر به دليل سال‌ها بازي در كنار يكديگر مشكل هماهنگ نبودن را نخواهند داشت. هنوز فرصت براي جذب بازيكن و برطرف كردن نقاط ضعف پرسپوليس وجود دارد اما اگر بازيكناني كه نامشان طي روزهاي اخير بسيار شنيده شده به پرسپوليس بيايند آن وقت قرمزهاي پايتخت يك تيم تقريباً كامل مي‌شوند. محمدرضا خلعتبري، كريم انصاري‌فرد و پژمان نوري در كنار 3 خارجي جديد و بازيكنان حفظ شده موجود، از پرسپوليس تيم قدرتمندي خواهند ساخت البته تا قراردادي در هيأت فوتبال ثبت نشود نبايد اميدوار بود.
 
به عنوان مثال اين شايعه در مورد پژمان نوري وجود دارد كه او منتظر مشخص شدن وضعيت ملوان است اما تركيبي كه ما براي پرسپوليس در ليگ دوازدهم در نظر گرفته‌ايم يك تركيب احتمالي است. قطعاً دنيزلي بهترين شخص خواهد بود براي اينكه 11 نفر تيمش را مشخص ‌كند. 
 
از آنجا كه تيم‌هاي دنيزلي معمولاً با سيستم 3-3-4 بازي مي‌كنند، چيدمان 6 نفر در خط جلوي تيم خيلي سخت نيست و شايد يكي دو تغيير داشته باشد البته اين چيدماني كه ما در نظر گرفته‌ايم بدون تماشاي بازي خارجي‌هاي جديد است. شايد آنها بتوانند با عملكرد خوبشان جاي بعضي‌ها را در چيدمان احتمالي سرمربي بگيرند.
 
دروازه‌بان خارجي و هافبك دفاعي خارجي، اينها گزينه‌هايي براي جايگزيني خواهند بود البته در تركيب احتمالي هواداران مثلاً بازيكني مثل پولادي توانايي بازي در چند پست را دارد كه در صورت لزوم مي‌توان در پست ديگري غير از دفاع چپ از او استفاده كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها