کد خبر: ۶۱۴۱۶
زمان انتشار: ۰۱:۵۲     ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
کنایه تند علی فتح الله زاده در برنامه ورزش و مردم خطاب به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌تواند روابط این دو مدیر فوتبالی را از تیره تر از قبل کند تا در آستانه پایان فصل نقل و انتقالات لیگ دوازدهم اهالی فوتبال شاهد درگیری و کشمکش تند فتح الله زاده و رویانیان باشند.
جملات زهردار مدیرعامل استقلال خطاب به محمد رویانیان زیاد به مذاق پرسپولیسی‌ها شیرین نیامد، به ویژه زمانی که فتح الله زاده با تمسخرمعنادار مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد:« از شب گذشته تمام بنگاه‌داران ماشین با من تماس گرفتند که رویانیان چه کار کرده که 25 میلیارد پول به دست آورده است!» به همین دلیل نزدیکان باشگاه پرسپولیس پیش بینی کردند در روزهای آینده پس از پایان پروژه نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس مدیران باشگاه پرسپولیس پاسخ مدیرعامل استقلال را خواهند داد تا بسیاری از مسائل ناگفته در این باره مطرح شود.
 
اما با این حال برای هواداران باشگاه پرسپولیس یک نکته دارای اهمیت فراوان است، نکته ای که این روزها با سکوت مدیرعامل و مدیران باشگاه پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است،پرسپولیسی‌ها در برهه کنونی به شدت علاقمند هستندتا را بطه خودروهای وارداتی و باشگاه پرسپولیس را متوجه شوند.
 
ماجرایی که ردپای مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس به شدت در آن دیده می‌شود،گفته می‌شود محمد رویانیان به دلیل ارتباطات گسترده خود در حوزه‌های کلان دولتی شرایطی را برای معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس به وجود آورده است تا وی با استفاده از سرمایه‌ای قابل توجه‌اش در امور واردات خودرو فعالیت کند تا از این طریق در کنار فعالیت‌های اقتصادی کمک قابل توجهی نیز به باشگاه پرسپولیس صورت گیرد.
 
گفته می‌شود معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با استقاده از سرمایه خود از طریق قانونی اقدام به راه اندازی شرکت‌های اقتصادی واردات خودرو به ایران در کشورهای چین، مالزی و امارات کرده است،وی با واردات خودرهای مدال بالا به ایران ضمن درآمدزایی ویژه برای خود سهمی از سود به دست آمده از این معاملات را نیز به باشگاه پرسپولیس اختصاص داده است تا مدیریت باشگاه پرسپولیس با این کمک مالی بتواند مشکلات مالی باشگاه را برطرف سازد.
 
برخی اخبار غیر رسمی حکایت از این دارد که در شرکت‌های اقتصادی راه اندازی شده توسط معاون اجرایی پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس نیز دارای سهم است که این مساله بستر مناسب برای تزریق کمک‌های مالی را به این باشگاه فراهم می‌سازد. نزدیکان باشگاه پرسپولیس همکاری صورت گرفته میان این باشگاه و شرکت‌های اقتصادی مذکور را کاملا در چارچوب اصولی قانونی می‌داند و مدعی اند هیچ تخلفی در این میان صورت نگرفته است بلکه باشگاه پرسپولیس با این ساختار گام بزرگی به سوی خودکفایی برداشته است.
 
نزدیکان باشگاه پرسپولیس برای اثبات گفته‌های خود در خصوص این ماجرا، هواداران باشگاه را به بیانیه رسمی باشگاه پرسپولیس در خصوص ماجرای خودرهای وارداتی ارجاع می‌دهند؛ مطلبی که از زبان سعید شرینی مرد خبرساز باشگاه پرسپولیس مطرح شد،مدیر اجرایی پرسپولیس در این خصوص گفت:« موضوع خودرو مبحث بسیار کوچکی است. و این موضوع  نیز با توجه به اینکه در فصل نقل و انتقالات بودیم باید از اسپانسرهای خود استفاده می کردیم تا بتوانیم فصل نقل و انتقالات را با موفقیت پشت سر بگذاریم. امیدواریم دیگران به جای مقاومت در این مسیر، با تلاش بیشتر به سمت اقتصادی شدن فوتبال و خروج آن از شرایط فعلی گام بر دارند.»
 
منابع خبری نزدیک به باشگاه پرسپولیس اعلام کردند به احتمال بسیار زیاد مدیریت باشگاه پرسپولیس در روزهای آینده بدون ارائه اطلاعات تکمیلی از درآمدزایی کلان باشگاه در یک پروژه بزرگ اقتصادی خبر می‌دهند، اتفاقی که گفته می‌شود به موضوع پروژه واردات خودرو ارتباط دارد. پروژه ای که گفته می‌شود زمینه ورود 400 مدرس بنز مدرن به ایران را فراهم کرده است.
 
برنامه‌های اقتصادی پرسپولیس با نقشه رویانیان
 
محمد رویانیان چندی پیش در یک محفل خصوصی به برخی از نزدیکانش اعلام کرد:«وقتی دولت به من ماموریت داده است تا در فوتبال مدیریت کنم باید در تمام زمینه ها کار کنم، امروز مدیریت باشگاه پرسپولیس برنامه‌هایی را در اختیار دارد که اگر زمینه انجام این برنامه فراهم شود اطمینان می‌دهم که در دو سال آینده باشگاه پرسپولیس به عنوان یک بنگاه اقتصادی از نظر درآمد سازی در ردیف قابل قبولی قرار گیرد.» به نظر می‌اید رویانیان در اجرای برنامه ها خود تاکنون موفق بوده چون با مشارکت در این پروژه اقتصادی پرسپولیسی‌ها سود قابل توجهی را در حساب خود رویت خواهند کرد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
دمتون گرم اقای فتح الله بجای این حرفا تو هم یه کاری بکن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها