کد خبر: ۶۱۳۶
زمان انتشار: ۱۸:۱۴     ۰۳ آبان ۱۳۸۹
به گزارش شبکه ايران، "محسن نامجو" در مصاحبه با برنامه "پارازيت" تلويزيون دولتي آمريکا (صداي امريکا) اعتراف کرد که در ماجراي بعد از انتخابات رياست جمهوري سال گذشته مثل خيلي‌هاي ديگر جوگير شده است.
نامجو که بارها توسط نشريات و رسانه‌هاي وابسته به طيف اصلاحات به عنوان يک صاحب سبک در موسيقي ايران مطرح شد، در آهنگي که سال گذشته به همراه "گ.ف" هنرپيشه فراري خواند، به فحاشي و توهين به نظام جمهوري اسلامي ايران و انقلاب اسلامي پرداخت.
او همچنين در مصاحبه با صداي آمريکا ادعا کرد که اصلا سياسي نيست و اقدام سال پيش هم يک اشتباه ناشي از جوگيري بوده است.
البته اين ادعا درحالي از سوي اين خواننده فراري بيان شده که او چندي پيش، يکي از کليپ‌هاي خود را به اغتشاشگران و آشوبگران بعد از انتخابات سال گذشته تقديم کرد.
وي همچنين سابقه اهانت به قرآن مجيد را نيز در کارنامه خود دارد.
گفتني است شنيده‌هاي موثق حاکي از آن است که محمدرضا شجريان هم از انتساب مواضع جريان فتنه به خود و علني شدن اين ماجرا به شدت دلخور شده است. يکي از نزديکان شجريان در ملاقاتي با يک مقام غير دولتي خواستار چاره جويي براي حل مشکل شده است.
مشاور شجريان خبر داده که وي حاضر است براي فاصله گرفتن از جريان فتنه برنامه‌اي مناسب براي جبران خطاهاي گذاشته‌اش اجرا نمايد.
برخي کارشناسان معتقدند اين افراد بعد از آنکه از ايران خارج مي‌شوند، براي مدتي کوتاه مورد توجه جريان اپوزيسيون قرار مي‌گيرند اما بعد از مدتي، تاريخ مصرف آنان نيز تمام مي‌شود و از اقدامات خود ابراز برائت مي‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها