کد خبر: ۶۱۰۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برخی از خواص که از همراهان ظاهری امام(ره) و رهبری بودند در جریان فتنه 88 به دلیل دنیاطلبی از صف حق جدا و به صف ناحق پیوسته و چهره واقعی خود را نشان دادند.

محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس به حضور پرشور مردم در انتخابات دهم ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: این حضور برای دشمنان نظام حاوی این پیام بود که ملت ایران حامی نظام جمهوری اسلامی بوده و همواره در همه صحنه‌ها و سنگرها در حمایت از نظام کوتاهی نمی‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: پیش از برگزاری انتخابات 22 خرداد 88 نیز پیش‌بینی می‌شد که این انتخابات تبعاتی را به همراه داشته باشد و اگر میرحسین موسوی در این انتخابات پیروز می‌شد شرایطی به مراتب بدتر از فتنه رقم می‌خورد چراکه فتنه‌گران بر کشور مسلط شده و پروژه تغییر نظام که از خارج به آنها دیکته شده بود را دنبال می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از خواص که در ظاهر از همراهان امام(ره) و رهبری بودند در جریان فتنه 88 به دلیل دنیاطلبی حاضر شدند ارزش‌های الهی و اسلامی را زیر پا گذاشته و با همراهی جریان معاند از صف حق جدا و به صف ناحق بپیوندند و با این کار چهره واقعی خود را بر همگان نمایان ساختند.

کوثری ادامه داد: دشمنان نظام و استکبار جهانی حضور پرشور مردم در انتخابات سال 88 را تحمل نکرده و به همین دلیل پروژه انقلاب‌های رنگی را برای تغییر نظام در ایران طرح‌ریزی کردند که حمایت همه‌جانبه مردم از نظام مانع از تحقق خواسته‌های آنان شد و حتی کسانی که در انتخابات به ریاست جمهوری موسوی رأی داده بودند راه خود را از فتنه‌گران جدا کرده و در راهپیمایی 9 دی حمایت خود از نظام را اعلام کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۳۲ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۰
۱
واقعا" بعضی ها نون به نرخ روز می خورند! تا دیروز می گفتید جانمان فدایتان و امروز ...!
پاسخ
احمد دیاری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
البته بستگی دارد با کدام عینک به قضایا نگاه کنیم .خواص زمان امامان معصوم هم همین روش را در پیش گرفته بودند به طوری که برای عوام ساده لو تشخیص حق از ناحق سخت بود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها