کد خبر: ۶۱۰۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
اين درست كه در 2 بازي اخير در حد انتظار نبوديم ولي مطمئنا شرايط تيم ملي در آينده بهتر خواهد شد
سايت گل -  مهرداد پولادي مدافع چپ تيم ملي حالا اين فرصت را پيدا كرده كه مثل خيلي از ملي پوشان استراحت كند. او به همراه ديگر بازيكنان ملي‌پوش پرسپوليس در شروع تمرينات پرسپوليس غايب خواهد بود و قرار است در استراحتي چند روزه به مسافرت برود.
پولادي در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل ابتدا  در مورد بازي با قطر حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌كند:« متاسفانه نتوانستيم 3 امتياز را بگيريم و اين موضوع به ضررمان شد. البته هنوز چيزي تمام نشده و قرار نيست بابت از دست دادن اين 2 امتياز غصه بخوريم. ما در بازي‌هاي آينده اين فرصت را داريم كه حداكثر امتيازها را گرفته و به جام جهاني برويم. اين درست كه در 2 بازي اخير در حد انتظار نبوديم ولي مطمئنا شرايط تيم ملي در آينده بهتر خواهد شد.»
بازي كردن هم زمان پولادي و احسان حاج‌صفي در تركيب ثابت تيم ملي كه تقريبا سبك بازي آنها شبيه هم است، باعث شد كه خيلي‌ها از كارلوس كي‌روش انتقاد كند اين در حالي است كه سرمربي تيم ملي چنين روشي را در سمت راست هم به كار گرفته بود. از پولادي در اين مورد سوال مي‌كنيم كه او مي‌گويد:«‌اين نظر كي‌روش است كه به طور هم زمان من و حاج صفي را در سمت چپ بازي داد. شايد در ذهن او چيزهايي وجود دارد كه خيلي‌ها نمي‌دانند در ضمن او از همه به تيم ملي نزديك‌تر  است. با اين حال نظر كارشناسان هم قابل احترام است ولي من فكر مي‌كنم انتقادها از تيم ملي نبايد تخريبي باشد. در ضمن با انتقادهاي سازنده مشكلي نداريم.»
پولادي در اين بازي چند سانتر بد انجام داد حتي عادل فردوسي‌پور هم در گزارش خود از سانترهاي پولادي ايراد گرفت. اين بازيكن در اين خصوص مي‌گويد:« فردوسي‌پور نظرش را گفته و حرفي در اين مورد ندارم. وقتي تيم ملي نتيجه نگيرد هيچ بازيكني از عملكردش راضي نيست. در ضمن من فقط 2 سانتر بد داشتم كه آن هم در نيمه دوم بود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها