کد خبر: ۶۱۰۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به ورود دو شهید گمنام به این شهرستان از شب گذشته، استقبال مردم فیروزکوه را از فرزندان روح‏الله بی‏نظیر و غیرقابل توصیف بیان کرد.

سعید افشارنادری امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، حضور مردم شهیدپرور فیروزکوه را در مراسم استقبال از دو شهید گمنام بی‏بدیل و بی‏نظیر توصیف کرد.

وی اظهار کرد: مردم فیروزکوه با پای‏بندی به ارزش‏های اسلامی و پاس‏داشت فرهنگ ایثار و شهادت بار دیگر حماسه آفریدند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین به تلاش‏های معاندان نظام و کشورهای استکباری با استفاده از رسانه‏های بیگانه در سالیان اخیر اشاره کرد که می‏کوشیدند تا کمرنگ بودن حضور ملت ایران در صحنه استقبال حماسی از شهدا و گرایش آنان به فرهنگ ایثار را به جهانیان القا کنند.

افشارنادری اضافه کرد: این در حالی است که مردم چند استان ایران اسلامی بار دیگر در پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ جایگاه والای شهیدان برگ زرینی دیگر را ورق زدند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه از شهدا به عنوان چهره‏های ماندگار در تاریخ یاد کرد و افزود: شهدا با پذیرفتن مرگ آگاهانه و جنگیدن در راه رضای خدا برای همیشه ماندگار شدند.

افشارنادری اضافه کرد: مردم با حضور خود ثابت کردند که همواره قدردان خون شهدا هستند.

وی گفت: مردم شهرستان فیروزکوه و همچنین اقصی نقاط کشور در مراسم استقبال از شهیدان گمنام، هم‏سنگ مردم منطقه وفاداری خود را به خون شهدا نشان دادند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه عزت، اقتدار، امنیت و پیشرفت در عرصه‏های مختلف را مرهون خون شهدای عزیز دانست و افزود: هر چه امروز به دست آمده و مایه افتخار ملت بوده، حاصل از جان‏گذشتگی‏های شهیدان است.

افشارنادری حضور نوجوانان و جوانان را در مراسم استقبال از این دو شهید گمنام چشمگیر دانست و افزود: همه اقشار جامعه اعم از زنان، مردان، پیر و جوان با حضور خود بار دیگر با آرمان‏های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ه افزود: ذره‏ای از اشتیاق مردم در پاسداری از ارزش‏های اسلامی که شهدای عزیز به دنبال محقق کردن آن بودند، کم نشده است و همواره خود را قدردان شهدای عزیز و والامقام می‏دانند.

افشارنادری با اشاره به توطئه‏های دشمنان از طریق سرمایه‏گذاری‏ها و دشمنی‏هایی که علیه نظام داشته و همواره دارند، حضور مردم را در آیین استقبال از شهیدان دست ردّی بر سینه آنان دانست.

وی خاطرنشان کرد: مردم کماکان بر حفظ ارزش‏های اسلامی، تداوم راه نظام و ادامه طریق شهدا اصرار می‏ورزند.  

فرماندار شهرستان فیروزکوه ه بیان کرد: شهدا با مبارزه مقابل استکبار احساس تکلیف کردند و مسئولان نیز باید با احساس تکلیف کردن و قدم برداشتن در راه رضای خدا و خدمت به خلق، همواره راه شهدای عزیز را ادامه دهند و هرگز از آنها جدا نشوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها