کد خبر: ۶۱۰۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی:
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: در فتنه 88 برخی از خواص آگاهانه جریان فتنه را همراهی کرده و تعدادی به دلیل فقدان بصیرت، جریانات موجود را درک نکرده و شرایط پیش آمده را در حد تعارض میان دو کاندیدا می‌دانستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به فتنه سال 88 گفت: نظام جمهوری اسلامی زمینه لازم را برای رقابتهای انتخاباتی فراهم کرده اما در هر دوره از انتخابات ما شاهد حضور جریانات قدرت‌طلب در رقابتهای انتخاباتی هستیم که قصد دارند تا به هر قیمتی به قدرت دست پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: یکی از مقاطعی که در مسیر حرکت انقلاب تجربیات تلخی را برای کشور به همراه داشت، حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 بود؛ در این مقطع، جریانی که مدتی سکاندار اداره کشور بود و توفیقی هم در این امر نداشت در صدد بود تا قدرت را تصاحب کند که پس از شکست این جریان در انتخابات رقابتهای موجود میان کاندیداهای انتخاباتی به معارضه با حاکمیت و قانون اساسی و مخالفت با نهادهای تأییدکننده مراحل مختلف انتخابات تبدیل شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: در فتنه سال 88 برخی از خواص آگاهانه جریان فتنه را همراهی کرده و تعدادی به دلیل فقدان بصیرت، جریانات موجود را درک نکرده و شرایط پیش آمده را در حد تعارض میان دو کاندیدا می‌دانستند.

سعیدی اظهار داشت: خواص کشور در جریان فتنه سال 88 به چند دسته تقسیم شدند: عده‌ای پشت سر رهبری به مسیر خود ادامه داده و سایرین، تعدادی آگاهانه و ناآگاهانه آب به آسیاب دشمن ریخته و در زمین آنها بازی می‌کردند و عده‌ای نیز با دو طرف ارتباط داشته و دارند که خطر این گروه بسیار زیاد است.

وی گفت: برخی از خواص کشور در جریان فتنه سال 88 آگاهانه یا ناآگاهانه با دشمن همکاری کرده و عده‌ای نیز با مواضع دونبش خود با دو طرف ارتباط داشته و دارند که خطر این گروه بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها