کد خبر: ۶۱۰۴۴
زمان انتشار: ۰۳:۱۱     ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
کاپیتان پرسپولیس گفت: «درباره یک بازیکن از من نظر خواستند که من گفتم خودتان می‌دانید. جالب اینکه آن بازیکن چند بار با من تماس گرفت و پیغام داد اما جوابش را ندادم تا حرف و حدیثی به وجود نیاید.»
پرسپولیس، در شبی که کریمی تنها ستاره نیمه روشن تیم ملی در مصاف با قطر بود و دوباره شمه‌ای از آن حرکات دیدنی و هیجان‌برانگیز را به رخ فوتبال آسیا کشید، یک خبر بد می‌توانست تمام آن دریبل‌های موفق را به دست فراموشی بسپارد.
خبری که خود کریمی بعد از بازی به خبرنگاران داد تا تیتر یک روزنامه‌های دیروز باشد «حضورم در پرسپولیس منتفی است » کریمی در حالی این حرف‌ها را مطرح کرد که تا یکی دو روز قبل از بازی با قطر صحبت از جدایی او و پرسپولیس خنده‌دار به نظر می‌رسید.
اصل داستان همین است. کریمی از همان روز اول شرط کرده بود تیمی خوب و قدرتمند بسته شود تا قراردادش را تمدید کند. اما انگار ایده‌آل‌های او با مدیران پرسپولیس تا حدودی فرق می‌کرد. از طرفی برای کریمی اینکه باشگاه پنج شش خرید عمده‌اش را انجام داده و بعد سراغ او رفته تا درباره خریدها مشورت بگیرد سنگین آمده است.
تقریباً 4 روز پیش بود که جمشید زارع قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در اردوی تیم ملی به دیدن کریمی رفت و دو ساعت با او مذاکره کرد. زارع در این جلسه دو ساعته حرف‌های کریمی را شنید و به رویانیان انتقال داد. اما ظاهراً مدیرعامل باشگاه با این خواسته‌ها موافقت نکرده است.
اما خواسته‌های کریمی چه بوده است؟ کاپیتان پرسپولیس به باشگاه گفته حالا که مدافعان و دروازه‌بان مطمئنی جذب شده در خط هافبک و حمله هم باید بازیکنان قدرتمندی جذب شوند. در این باره وی درخصوص جذب پژمان نوری و حفظ مازیار زارع هم صحبت کرده اما داستان اصلاً شبیه آنچه که رسانه‌ها بدان پرداخته‌اند نیست.
یکی از مباحثی که سه‌شنبه شب کریمی را برآشفت همین موضوع ماندن مازیار زارع بود. کریمی که از این شایعه حسابی شاکی به نظر می‌رسد دیروز هم در مصاحبه‌اش گفت: «درباره یک بازیکن از من نظر خواستند که من گفتم خودتان می‌دانید. جالب اینکه آن بازیکن چند بار با من تماس گرفت و پیغام داد اما جوابش را ندادم تا حرف و حدیثی به وجود نیاید.»
طبق آنچه خود کریمی گفته این بازیکن مازیار زارع نبوده چرا که مازیار در اردوی تیم ملی کنار دست کریمی است و نیازی به تماس گرفتن با او ندارد. این بازیکن قطعا ملی‌پوش هم نیست بلکه یکی از چهره‌های شاخص یک تیم شهرستانی است که اتفاقا وقتی بحث پرسپولیسی شدنش منتفی شد، سر از یک تیم قدرتمند دیگر درآورد و با آن تیم قرارداد بست.
کریمی که دیروز بعد از سه هفته به خانواده‌اش رسید و صبح راهی شمال کشور شد بعد از همان مصاحبه مفصل خود بعد از بازی در تونل ورزشگاه آزادی به خبرنگاران گفت: «قرار است یک جلسه دیگر با رویانیان داشته باشم و رفتن و ماندنم به آن جلسه بستگی دارد.» همانطور که پیش‌تر اشاره شد خواسته‌های کریمی به هیچ وجه مربوط به مسائل مالی نیست و او می‌خواهد تیمی مقتدر راهی فصل آینده مسابقات شود.
به هر حال هر چه بود و نبود را باید به بوته فراموشی سپرد چرا که حالا ارگان مطبوعاتی باشگاه از توافق برای تمدید قرارداد کریمی و حل شدن سوء تفاهم موجود میان طرفین خبر می دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها