کد خبر: ۶۰۸۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۲     ۰۱ آبان ۱۳۸۹
سایت جماران به بهانه سالگرد شهادت فرزند ارشد امام خمینی، مرحوم سید مصطفی خمینی (ره) اقدام به درج خاطرات جمعی از این مردودین نموده است.

به گزارش پایگاه 598، پس از حوادث سال گذشته و مردودی تعدادی از خواص در امتحان "فتنه" ،پروژه وصل این خواص به عناوین مختلف به بیت امام(ره)به وسیله رسانه های وابسته به این افراد کلید خورد تا از آن استفاده ابزاری نمایند.

در همین راستا سایت جماران به بهانه سالگرد شهادت فرزند ارشد امام خمینی، مرحوم سید مصطفی خمینی (ره) اقدام به درج خاطرات جمعی از این مردودین نموده است.

این امر در حالی صورت گرفته است که نزدیک ترین هم درس و دوست صمیمی مرحوم آقا مصطفی،مرحوم آیة الله العظمی فاضل لنکرانی بوده که ایشان در زمان حیات خویش به مناسبت های گوناگون خاطرات فراوانی از دوران رفاقت با فرزند امام بیان نمودند اما سایت جماران بدون اشاره به خاطرات ایشان،خاطراتی را به نقل از سید محمد خاتمی،صانعی و هاشمی رفسنجانی درج کرده است.

لازم به ذکر است که سایت جماران به مناسبت های مختلف مطالبی را از اشخاصی چون بیات زنجانی، فاتح (از مسئولین ستاد موسوی) و ...منتشر کرده است. چندی پیش منابع آگاه نسبت به نفوذ باند منتظری در مجموعه موسسه حفظ و نشر آثار رهبر کبیر انقلاب هشدار دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۷ - ۰۲ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
شماازاين مي سوزيدكه آقايان بيشترازشمابه امام راحل نزديك بوده اندوامروزنيزخانواده امام هوشيارترازآنندكه گول ژست هاي سوپرانقلابي شمارابخورند.اگرآقايان مردودي هاي امروزندشمامردودي هاي امام هستيدكه شان ايشان خيلي بالاترازامروزاست
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۸ - ۰۲ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
سلام ، اینجانب نمی دانم چرا ما بایستی بعد از رحلت آقایانی همانند آیت الله العظمی بهجت ، آیت الله العظمی لنکرانی و . . . خاطرات یا نقل و قولهایی را در مقاطعی نقل کنیم و بعد مردم سر گردان سندش باشند . اینکار دو حالت دارد یا اینکه کاملاً صحت دارد که حتماً بایستی با ارائه سند و مدرک باشد تا مردم نتیجه عکس از آن نگیرند . و یا اینکه اغراض سیاسی و ... در آن نهفته که امکان دفاع از سوی آیات عظام نمی باشد که به خدا بایستی پناه برد . اما در مواقعی که سند محکمی در دست نیست تا از یک بزرگوارانی که در قید حیات نیستند ، نقل و قولی بشه و در آن مقطع سندی در دست نباشد بهتره از افرادی نام برد که حاضر بوده و می توانند صحت وسقم آن را گوشزد کنند . حالاخواهشمندم با این تیتر زدن ها نمی خواهید به ماهشدار دهید ؛ مردم خوب می فهمند که در کشور چه می گذرد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۲ - ۰۲ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
وقتی که مسئولین موسسه حفظ و نشر آثار امام هم پیاله ی افرادی چون صانعی که همواره مورد حمایت و تشویق معاندین امام می باشد، می شوند. بالاخره باید از خجالتشان در آیند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها