کد خبر: ۶۰۶۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
نايب‌رييس اول فدراسيون فوتبال گفت: هيچ بدهي به کارلوس کي‌روش نداريم و او هم اعتراضي به امکانات و وضعيت تيم ملي ندارد.
سيدمحمدهادي آيت‌الهي درباره شايعاتي مبني بر ناراحتي کارلوس کي‌روش از وضعيت رسيدگي به تيم ملي و برنامه‌هاي آن در سفر به ازبکستان و نيز دريافت طلبش از فدراسيون فوتبال اظهار کرد: اصلا چنين موضوعي صحت ندارد. کي‌ر‌وش از شرايط تيم ملي در سفر به ازبکستان ناراحت نبود و فدراسيون هم طبق قراردادي که با او بسته به تعهداتش عمل کرده است. ما اکنون هيچ بدهي به کي‌روش نداريم.

آيت‌الهي درباره حضور کي‌روش در فدراسيون نيز تصريح کرد: کي‌روش براي حضور در جلسه‌اي به منظور تنظيم و هماهنگي برنامه مسابقات فصل آينده ليگ برتر و اردوهاي تيم ملي به فدراسيون آمد که طبيعتا مسوولان سازمان ليگ هم در آن شرکت داشتند. اين جلسه حتي در اتاق بنده برگزار شد. طرفين صحبت‌هاي هم را شنيدند و پيشنهادهايي را مطرح کردند و درباره برخي مشکلات احتمالي هم بحث و تبادل نظر داشتند.

ريس کميته رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه‌اي در فوتبال درباره آخرين جلسه اين کميته که يکشنبه برگزار شد و اينکه آيا درباره امکان فعاليت فراز کمالوند هم بحثي صورت گرفت گفت: دراين جلسه بيشتر بحث‌هاي کلي مطرح شد. موضوع اين بود که باشگاه‌ها موظف هستند از طريق مديران عامل يا سرپرستان تيم‌ها پيش از عقد قرارداد مربيان‌شان، استعلام‌هاي لازم را از کميته رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي در فوتبال بگيرند و بعد از آن اقدام به عقد قرارداد کنند. در همين جا هم اعلام مي‌کنم ما مسوولان کميته نبايد نامي از اشخاص متخلف ببريم و اين کار در همين روالي که دارد، در قالب استعلام‌گيري باشگاه‌ها طي شود. به طورمثال براي مربي که از او نام برديد، باشگاه شهرداري تبريز بايد کتبا از ما استعلام بگيرد و ما هم به صورت کتبي پاسخ لازم را مي‌دهيم.

وي در واکنش به اينکه ظاهرا از اظهارات حجت‌الاسلام عليپور دبير کميته نسبت به نام بردن از فراز کمالوند و مواردي که مطرح کرده بود گله‌مند شديد، اظهار کرد: عليپور دبير کميته است و مي‌تواند مصاحبه کند اما در صحبت‌هاي مربوط به کميته تنها بايد مصوبات عنوان شود، نه موارد خارج از آن. بايد سعي کنيم کارها در فضاي آرامي پيش رود.

آيت‌الهي در پاسخ به اين سوال که آيا فعاليت کميته‌اي تحت عنوان "شناسايي لايه‌هاي فساد در ورزش" که وزير ورزش وجوانان از تشکيل آن خبر داد، تداخل يا هم‌پوشاني با فعاليت‌هاي کميته رسيدگي به اخلاق حرفه‌اي در فوتبال نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: ما هم تنها از رسانه‌ها خبر تشکيل چنين کميته‌اي را شنيد‌ه‌ايم و هنوز موضوع اضافه‌تري مطرح نشده که ببنيم فعاليت‌ها چطور خواهد شد. احتمالا با تشکيل کميته فوق، نماينده‌‌اي هم از فدراسيون فوتبال حضور خواهد داشت. در آينده همه چيز نسبت به اين مساله روشن خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها