کد خبر: ۶۰۶۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
مدافع تيم فوتبال سپاهان ضمن اعلام آنچه در زمان حضورش در باشگاه ذوب آهن اتفاق افتاد،گفت: مي خواستم به فوتبالم در خارج از کشور ادامه دهم اما مجبور شدم بمانم و سپاهان بهترين گزينه بود.
فرشيد طالبي در خصوص دلايل جدايي خود از تيم فوتبال ذوب آهن و پيوستنش به سپاهان ضمن بيان مطلب فوق گفت: براي فصل آينده عزم خود را جزم کرده بودم که به فوتبال باشگاهي خود در خارج از ايران ادامه دهم اما به دليل مشکل خانوداگي که دارم و خيلي ها آن را مي دانند مجبور شدم به فوتبال خود در ليگ ايران ادامه دهم.

وي در همين خصوص تاکيد کرد: من چند پيشنهاد داخلي و دو پيشنهاد خارجي داشتم و همانطور که گفتم نمي توانستم به فوتبالم در خارج از کشور ادامه دهم البته استخاره مادرم نيز در اين خصوص خيلي بد آمد و من به استخاره هايي که او مي گيرد اعتقاد دارم، بنابراين از بين گزينه هاي داخلي سپاهان بهترين انتخاب براي من بود، چون مي خواهم در جايي بازيکنم که آرامش داشته و نزديک به خانواده ام باشم.

مدافع پيشين تيم فوتبال ذوب آهن در خصوص دلايل جدايي خود از اين باشگاه گفت: پيش از آغاز فصل گذشته نيز پيشنهادات خوبي داشتم و مي توانستم از هر لحاظ حتي مالي نيز پيشرفت کنم اما نه تنها اين اتفاق نيفتاد بلکه فصل گذشته چند پله پسرفت نيز داشتم. اگر ذوب آهن طي 4 سال به يکي از قدرتهاي فوتبال ايران تبديل شد و به عنوان نماينده ايران در آسيا مطرح شد به دليل صداقت، يکدلي و برنامه ريزي بود که در کل مجموعه و بين بازيکنان وجود داشت.

وي با بيان اينکه 60 درصد از مطالبات مالي فصل گذشته خود را از باشگاه ذوب آهن نگرفته، تاکيد کرد: متاسفانه باشگاه ذوب آهن با بازيکناني تسويه مي کند که در اين تيم ماندگار شده اند. در حال حاضر مطمئن باشيد من از باشگاه ذوب آهن به کميته انضباطي شکايت نمي کنم، چون قلبا اين تيم و هوادارانش را دوست دارم.

طالبي درهمين خصوص تصريح کرد: با توجه به مشکلاتي که در باشگاه ذوب آهن وجود دارد بازيکنان اين تيم نشان دادند که آستانه معرفت و صبر آنها بالا است. اميدوارم شرايطي که براي ابراهيم زاده ايجاد شد حتي يک روز هم براي کربکندي اتفاق نيفتد چون واقعا فصل خيلي سختي را پشت سر گذاشتيم و حتي يک روز هم روي آرامش را به خود نديديم. علاوه بر اين موارد همواره تاکيد من اين بود که در ذوب آهني مي مانم که براي قهرماني بسته شده باشد.

وي اظهارداشت: براي ابراهيم زاده در تيم نفت تهران آرزوي موفقيت مي کنم و براي من خيلي سخت است که فوتبالم را بدون ابراهيم زاده ادامه دهم.

طالبي در پاسخ به اين پرسش که آيا جدايي ستاره هاي سپاهان بر روي عملکرد اين تيم در فصل آينده تاثير خواهد گذاشت، تاکيد کرد: قطعا اين موضوع بدون تاثير نخواهد بود اما سپاهان طي سالهاي اخير همواره نشان داده که شخصيت قهرماني دارد. در حال حاضر تيم سپاهان فقط قهرماني در آسيا را در کارنامه افتخارات خود کم دارد. من هم انگيزه زيادي دارم که اولين قهرماني خود در ليگ را با سپاهان تجربه کنم چيزي که در ذوب آهن تا آستانه آن چند بار رفتم اما موفق به کسب آن نشدم.

وي درهمين خصوص افزود: سپاهان براي قهرماني در اين فصل کار سخت تري نسبت به فصل گذشته دارد چون تعداد مدعيان جدي کسب عنوان قهرماني بيشتر شده است. سپاهان اگر بخواهد با تفکر تکرار قهرماني در رقابتهاي ليگ برتر به ميدان برود در پايان فصل جزء سه تيم هم نمي شود. در واقع بازيکنان و مجموعه باشگاه سپاهان بايد تفکر بالاتري را داشته باشند و به قهرماني در آسيا و حضور در جام باشگاههاي جهان فکر کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها