کد خبر: ۶۰۶۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
با وجود آنکه مدیرعامل پرسپولیس ظرف روزهای اخیر بارها اعلام کرده بود این باشگاه با علی کریمی به توافق رسیده تا این بازیکن قرارداد خود را برای فصل آینده تمدید کند، شماره هشت خبرساز سرخپوشان در اقدامی بحث برانگیز پس از اتمام بازی تیم ملی ایران برابر قطر در گفت و گو با خبرنگاران از جدایی از باشگاه محبوبش خبر داد تا چالشی جدید برای سرخپوشان پایتخت به وجود آید.

به گزارش رجانیوز، در شرایطی که هنوز سرنوشت سرمربی فصل آینده تیم فوتبال پرسپولیس برای لیگ دوازدهم روشن نشده است، تیم فوتبال پرسپولیس با یک چالش بزرگ رو به رو شد تا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از خریدهای پر سر و صدا با جدایی علی کریمی از این تیم با حاشیه‌ای جدید رو به رو شود.

البته جدایی کریمی و پرسپولیس آنقدرها هم غیر منتظره نبود اما سخنان مدیرعامل پرسپولیس طی روزهای اخیر مبنی بر توافق نهایی باشگاه پرسپولیس با علی کریمی هواداران پرسپولیس را به ادامه حضور این بازیکن در ترکیب پرسپولیس در لیگ دوازدهم امیدوار کرد اما علی رغم تمام این اتفاقات علی کریمی همانند همیشه غیر قابل پیش بینی ظاهر شد و از این تیم جدا شد!

نکته جالب این بود که علی کریمی پیش از این که خبر جدایی اش از پرسپولیس را به این شکل اعلام کند روز گذشته در مصاحبه‌ای با سایت شخصی‌اش اعلام کرد در پرسپولیس می‌مانم تا با این تیم قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنم اما برخلاف ادعای روز گذشته این بازیکن، وی از ادامه همکاری با این باشگاه انصراف داد تا مشخص شود پشت پرده خبرهایی وجود دارد که هواداران در جریان آنها نیستند!

علی کریمی در مصاحبه امشب خود با رسانه‌های خبری رویانیان را با جملاتی تند مورد خطاب قرار داد تا مدیرعامل پرسپولیس در برابر حامیان کریمی قرار گیرد حال باید دید آیا رویانیان هم به این شکل پاسخ سخنان کریمی را خواهد داد یا با سیاست سکوت با کریمی رفتار خواهد کرد.

بدون تردید روزهای آینده روزهای خبرسازی برای پرسپولیس به شمار خواهد رفت،پیش بینی می شود منتقدان رویانیان به بهانه جدایی کریمی مدیرعامل پرسپولیس را مورد سرزنش قرار دهند به همین دلیل باید دید رویانیان در برابر این اتفاق چه واکنش نشان خواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها